• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Övervakningskamera

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.861
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Jag har Ring's ringklocka, den funkar också som övervakningskamera, tänk dock på att vill du lagra allt kameran filmar så kostar deras molntjänst 30$/år, per kamera.

Själv har jag ett gäng Vstarcam, är nöjd med dem, en liten med inbyggt batteri o minneskort i husbilen, en motorstyrd i garaget, samt 3st motorstyrda hemma, alla jobbar i wifi och alla ger larm i mobilen vid registrerad rörelse.
 

Stefanswede

FD HBK Medlem
Inlägg
319
Kommun
Upplands Väsby
HBK-Nr
27014
Medlemskap
2022
Jag har Ring's ringklocka, den funkar också som övervakningskamera, tänk dock på att vill du lagra allt kameran filmar så kostar deras molntjänst 30$/år, per kamera.

Själv har jag ett gäng Vstarcam, är nöjd med dem, en liten med inbyggt batteri o minneskort i husbilen, en motorstyrd i garaget, samt 3st motorstyrda hemma, alla jobbar i wifi och alla ger larm i mobilen vid registrerad rörelse.

Blev intresserad av Vstarcam, men vad heter modellen som du har i husbilen, eller hellre länk till denna om du har?
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.861
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Blev intresserad av Vstarcam, men vad heter modellen som du har i husbilen, eller hellre länk till denna om du har?

Denna är det den sitter på en självklistrande magnetfot med led, otroligt liten o smidigSEK 414.71 | Vstarcam 1080P Mini Camera Rechargeable Battery IP Camera Security Sureveillance Camera Wifi Camera & DV Recorder 2 in 1 https://a.aliexpress.com/_mKdjDbh

Denna länk funkar kanske bättre utan Aliexpress-appen
https://m.es.aliexpress.com/item/32...nC&spm=a2g0n.store_home.hotSpots_1223413974.2
 

Thomas Werner

HBK Medlem
Inlägg
229
Kommun
Västerås
HBK-Nr
30264
Medlemskap
2024
Senast ändrad:

Stefanswede

FD HBK Medlem
Inlägg
319
Kommun
Upplands Väsby
HBK-Nr
27014
Medlemskap
2022
Länken fungerar inte, eller är det bara SBS hos mig själva?

Läste inte klart, tack för länken!
 

Stefanswede

FD HBK Medlem
Inlägg
319
Kommun
Upplands Väsby
HBK-Nr
27014
Medlemskap
2022

Stefanswede

FD HBK Medlem
Inlägg
319
Kommun
Upplands Väsby
HBK-Nr
27014
Medlemskap
2022
Den andra länken borde funka i webläsaren, vet dock inte varför jag får den på spanska, själv använder jag bara Aliexpress-appen
Ingen fara, hittade den iaf och den borde nog vara den här!
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.861
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Vstarcam's går inte att starta/stoppa annat än att bryta/starta spänningsmatningen.
Jag har mina på 24/7
Larmen består bara av ett pling och en notis i mobilen, min i husbilen är riktad utåt genom vindrutan, som en dashcam.
Man kan stänga av rörelsenotiser i appen.
 

Thomas Werner

HBK Medlem
Inlägg
229
Kommun
Västerås
HBK-Nr
30264
Medlemskap
2024
Tack Tompaw55, är du nöjd med bildkvalitén på denna?
Ja, hyfsat. Men är rätt så gnällig kring sånt... Tog en skärmdump från telefon nyss 19:30. Lite lampor hos grannen som bländar. Jag kan lägga ut en ny imorrn.
80D0276C-A719-43F3-8025-F1F5DCDCA01F.jpeg
så här ser det ut i dagsljus (med mycket skugga)
05F38CD3-FDDA-45DD-9EE5-B2C363C2F967.jpeg
Där Minin står har jag husbilen på sommaren.
 
Senast ändrad:
Toppen