• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Överdragsklädsel

F

F.d. 25057

Guest
Rosita vill gärna att vi köper en överdrags klädsel till vår husbil Burstner T 660 - 10, någon som vet var jag kan köpa överdrag till enbart framstolarna , Hur gör ni ,har ni överdragsklädsel ? (själv tycker jag det är onödigt) :swoon:
Guy
:wub:
 

pesann

HBK Medlem
Inlägg
69
Kommun
Västervik
HBK-Nr
1490
Medlemskap
2024
Sv: Överdragsklädsel

Jag sydde överdrag själv till vår TEC (Ford). Nu har vi bytt till Pilote (Fiat) så överdragen passar inte längre. Efter en liten modifiering får de duga som paniklösning tills jag hinner sy nya igen. Syr förstås överdrag till dinetter också....och en och annan gardin. Roligare att få bestämma tyg och färg själv. Det är inte så svårt som man tror. Lycka till!
Ann
 
F

F.d. 16416

Guest
Sv: Överdragsklädsel

Vi köpte två dynor - Roadmaster - på Jula. De täcker säte och ryggstöd och är enkla att montera med spännband. Kompletterade med ett svankstöd i samma färg från Biltema. Detta är verkligen skönt för ryggen vid långkörningar.

Roadglider
 
R

Ruth o Bosse 1

Guest
Sv: Överdragsklädsel

Hej! Besök en auktoriserad bilfirma. Pebe webshop själv rekommenderar detta och vi har gått denna vägen. hälsningar Ruth o Bo
 
Toppen