Pelle&Lena
HBK Medlem
Jaha då är det risk att man rundar Östersund efter detta.
Nej till husvagnscamping vid Storsjön | SVT Nyheter
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det är så man skäms över Östersunds kommun. Men de (jag bor i Bergs kommun) förstår inte bättre än så här. Det bevisar de gång på gång med sitt fumlande i olika frågor.
Men jag kan tipsa om en fantastiskt fin ställplats i Svenstavik (6 mil innan Östersund utmed E45) med markbrunn för tömning av fasta tankar, färskvatten, utrymme för tömning av lös toatank och toalett. Inom hundra meter finns ICA, apotek, bankomat, Systembolag, affärer och matställen. Gratis på dagtid och en hundring nattetid inkl el. Så stanna till i Svenstavik och gör era ärenden.
Vi kan bara intyga. Mycket fin ställplats.
Vi har besökt platsen sommaren 2015.
Hälsn. Krister o.Ursula
Jaha då är det risk att man rundar Östersund efter detta.
Ja det är en fin plats att stå på nedanför Jamtli ,Men det är denna plats kommunen vill ta bort
Och bara ha kvar den vid hamnen och då bara tillåten att stå på dagtid inte att övernatta på
Roffe i Östersund