• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Önskas billed og tekster på stellpladser i offline maps

F

F.d. 25168

Guest
Tyvärr så er det bare Garmin Nüvi serien, der kan detta med hjälp af dom GPI filer der er til download her i forum.

Iphone och Android smatphones kan via diverse app's vise på googlemap hvor stellpladserne er, men inta OFFLINE.

Pas på med datadownload i utlandet, om du inta er på WIFI !!!!.

Eneste andet, der kan detta er med en dator och gpspuck i vindruten, fyllar for myckat i min husbil, dette er grunden til at jeg stadig välger Garmin, som navigator !!!

Vi kan en dag hoppas, at app's til smartphones kan visa disse oplysninger som tekster och billed på OFFLINE maps :)
 
F

F.d. 55451

Guest
Sv: Önskas billed og tekster på stellpladser i offline maps

Från denna 10 (12 kvadrat = 2 x 8,5 kvadrat flydende skärmbilde) tums laptop bakom solskyddet ( 35/40 cm afstand till ögon - inget chikan för utsikt) jag använder ca. 3 GB filer från länkar i Autoroute och Route 66.
Jag har också en gammal Garmin GPS V - mest för promenader - jätta bra!
 

Bilagor

  • ebookinstall2.jpg
    ebookinstall2.jpg
    51,5 KB · Visningar: 6
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55451

Guest
Sv: Önskas billed og tekster på stellpladser i offline maps

Här är ett Autoroute axe fil med en dela bilder på kartan.
Det finns interna länkar till alla 272 slott och herresäten i Danmark.
Du måste göra detta själv, om du vill använda dem - vägen beskrivs til offline maps.
Man kan kopiera namnet på platsen och lade den t.ex. - Google-sökning.
Du kan även lägga till www. adress på den plats beskrivning - da behöver inte offline maps.

Alla som har intresse kan fritt konvertera filen och använda den låga upplösta bilder.
 

Bilagor

  • slott och herrgårdar Danmark.zip
    84,8 KB · Visningar: 10
Senast redigerad av en moderator:
Toppen