• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Årsmöte

F

F.d. 6424

Guest
Någon som vet var och när det blir årsmöte?

Hoppas det blir när det blir lite varmare igen!

Rickard

Bigge

HBK in Memoriam
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
4
Sv: Årsmöte

Sista årsmötet var i månadsskiftet april - maj och det blir väl antagligen så nästa år oxå, men du får ta det lugnt Neber det är ju mer än 6 månader dit.

Det är alldeles för tidigt att börja snacka om det tycker jag.

Bigge

F

F.d. 6424

Guest

Ja jag var bara lite nyfiken. Kan ju bli hur stort som helst.

Rickard

F

F.d. 6238

Guest

Jag tycker att 6 mån. går väldigt fort, så jag tycker att Styrelsen skall ta kontakt med Ragge.

Prata med Ragge och Susanne. Dom tror jag klarar detta. Naturligtvis skall vi alla medlemmar ställa upp på detta och "hjälpa" Ragge och Susanne i deras "vårt" arbete.

Vet inte nu om jag som vanligt "har stucket ut hakan för mycket" men jag tar risken.
Jag brukar säga så här: Att om man aldrig frågar så kan man aldrig få något svar.

Alltså : Ställ frågan till Susanne och Ragge så får vi säkert något bra svar.

Bigge: Jag förstår att jag har gjort bort mig. Jag skulle naturligvis ändra vårat "nickname" till ----
Monica o Kurt.

Jag läste ett inlägg från våran kompis Stefan i Gbg och han var naturligtvis smartare än jag och tog med namnet på hans Favorithustru.

Kan Du ännu än gång ändra på vårat namn --utan att någon lägger märke till detta ---- så är jag tacksam.
Smyghälsningar från Monica o Kurt.
:mcride: :music-icon: ;) :D

F

F.d. 5098

Guest

Har ett förslag // Lägger årsmötet på Öland med en Kroppkaketräff som jag och kompisar i klubben / från Oskarshamn kan fixa i april . Trolig plats Rälla 60-80 Husbilar

F

F.d. 6424

Guest

Tror du plats till 60-80 husbilar räcker??

Rickard

Lena & Jan

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
448
Medlemskap
2025

Jodu Kurt, tänkte just igår varför inte glada Monica fick vara med? Nu är ordningen återställd tycker vi, välkommen du oxå Monica! Kurt tänker på dig varje gång han loggar in!

Hälsn Lena & Jan
:yes: :)

Senast ändrad:
F

F.d. 6238

Guest

Jodu Kurt, tänkte just igår varför inte glada Monica fick vara med? Nu är ordningen återställd tycker vi, välkommen du oxå Monica! Kurt tänker på dig varje gång han loggar in!

Hälsn Lena & Jan

:yes: :)

Tack. Va vänliga Ni är! Tack för att Ni finns , önskar Monica o Kurt.:music-icon: ;) :D

F

F.d. 3605

Guest

Vore lämpligt att lägga årsmötet mitt i Sverige någonstans.
Blir lite långt avstånd för oss i Norrland annars att åka på en helg.
Avstånd tll Öland som nämts, är för oss i Sundsvall ca. 80 mil enkel resa.
För medlemmar i Luleå trakten ca. 130mil...

Sverige är långt !!

F

F.d. 3727

Guest

Hej. För oss som bor norr om Dalälven, ju längre norr om, blir det synnerligen lång väg om årsmötet läggs på Öland. Många som skulle vilja deltaga kanske av den anledningen uteblir. Medveten är vi, Inga o jag, om att de flesta medlemmarna finns i södra delen av vårt avlånga land. Det kan ju då tyckas att det är bättre att några färre medlemmar får köra lite längre. Ja det här var en liten fundering som Inga och jag har och det skulle glädja oss om årsmötet hålls på fastlandet och något närmare oss "pluttar" i norra delen av vårt land.

F

F.d. 3

Guest

Har ett förslag // Lägger årsmötet på Öland med en Kroppkaketräff som jag och kompisar i klubben / från Oskarshamn kan fixa i april . Trolig plats Rälla 60-80 Husbilar

Varför inte förlägga årsmötet till Örnsköldsvik som har mycket att erbjuda:
- Gene Fornby
- Paradisbadet
- ta linbanan upp till Paradiskullen och restaurangen
- 'gå på stan' ... (nya gallerior)
- Strömmingsfiske från hamnpiren
- ev. Star Wars utställningen sommaren 2008
- Fiskelägren, Skagshamn med Skagsudde, Bönhamn, Norrfällsviken
- Mannaminne (museum) i Nordingrå
- Skule naturum med klätterstig (eller linbana) upp till toppstugan

//kaj

F

F.d. 1539

Guest

Ja nog skulle det vara bra om vi kunde hålla till lite mer i mittens rike! Övik är ett bra förslag men jag har fullt förtroende för att styrelsen försöker se till alla medlemmars bästa!:)

Från Camilla som gärna byter nick till Camilla o Marcus 1005.

Bozze

HBK Medlem
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
704
Medlemskap
2026

Om man tittar på kartan (var finns vi) så någonstans runt jönköping vore väl passande

kjeva

HBK Medlem
Kommun
Sundbyberg
HBK-Nr
163
Medlemskap
2025

Går det inte att kolla med tidigare arrangörer av husbilsträffar om det är möjligt att återkomma?
Om jag inte minns fel så sa kommunens representant i Götene att vi var välkomna igen.

Eva och Kjell

Toppen