• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Årsmärke

F

F.d. 8765

Guest
Hej. När vi gick med i klubben, så fick vi ett medlemskort med namn och mednr. samt att det i övre högra hörnet är en ring med 2008. När vi betalade för 2009 efterlyser jag ett klister märke till årsringen. Finns ingen sån? Vi saknar det.

Senast redigerad av en moderator:

golddigger

HBK Medlem
Kommun
Ydre
HBK-Nr
1851
Medlemskap
2026
Sv: Årsmärke

Fråga till Micke o Lilian: Jag ser att ni har grön 2011.Har ni betalt för 3 år eller har det blivit fel?:wideeyed:

Senast ändrad:

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Nej just det,men påminna om betalning redan i oktober för 2009 är ok!!!!

Ja det är OK, eftersom många medlemmar som åker söderut över årsskiftet vill bli påminda, så att de kan betala medlemsavgiften innan de reser.

Ditt kort är giltigt hela året ut, så det finns ännu gott om tid för utskicket.

F

F.d. 4380

Guest

Eller kan man själv söka själv på medlemslistan knugrone, för att se hur många som betalt för 2009 ?
Hur söker man isåfall ?

Roger

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Eller kan man själv söka själv på medlemslistan knugrone, för att se hur många som betalt för 2009 ?
Hur söker man isåfall ?

Roger

Dette er egentlig ikke mitt bord, men jeg har overhørt at det er bestillt nye kort til alle aktive medlemmer. De som ennå ikke har betalt for 2009 må sorteres ut fra den totale mengden inntil de har betalt. Det er 3 som har betalt til 2011. 39 til 2010 og 2353 for 2009 pr i dag.

Toppen