• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Årjängs båtklubb

K

Kurt & Birgitta

Guest
Årjängs båtklubb har nu 8 elplatser på nygplanerad grusplan ,Det finns även några utan el.Fint och lungt område.Jag har ej några kordenater för gps,en krånglar men sök på Årjängs båtklubb så får ni den.Jag vet ej vad det kostar för ingen har kommit och tagit betalt.MVH.Kurt o Birgitta.

F

F.d. 14324

Guest
Sv: Årjängs båtklubb

Hej på er, hoppas ni har det bra.:)

Kan det vara här ni har hamnat? vid den gröna pilen, eller är jag ute och cyklar.:D

59.381152,12.122415 - Google Maps

Testar den här varianten också.

GPS: N59 22 52 E12 07 20   

Skulle det visa sig att koordinaterna stämmer med verkligheten så är ni jättevälkomna att skicka in platsen till ställplatslistan. :)

mvh jocke

K

Kurt & Birgitta

Guest

Vi har det jättebra kordenaterna stämmer N59´22´52,00 E12´07´20,00 Ha det bra själv. MVH. Kurt o Birgitta

F

F.d. 2577

Guest

Även vi var där förra sommaren. Lugnt och städat fast det var bröllopsfest i klubbstugan. De slutade i anständig tid och sedan fick vi klara oss utan musik.
Leffe

Toppen