• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Årets längsta vecka!!!

F

F.d. 3067

Guest
Hej alla!

Nu står man inför årets längsta vecka!! sista arbetsveckan innan semester,
Fyy så sakta den kommer att gå.

Men det kan man ju leva med när de sedan är 4 veckors semester och de bästa kanske är att vi inte riktigt har bestämt vart vi ska åka.

Norr eller söder, öst eller väst eller kanske Norge eller Sverige, blir nog där de bästa vädret är tror jag.

Hoppas att alla får en skön och avslappnande ledighet.

Sköt om Er och var rädda om varandra.

/Gunnar & Kersti

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 14924

Guest
Sv: Årets längsta vecka!!!

Håller med...är i samma läge...en vecka kvar..! :-/

F

F.d. 15874

Guest

o mina stackars 4 veckor är till ända och imorgon kl 6.15 är det tid att börja jobba igen...hur jag nu ska komma upp till det?!:eek:

Fast har 1 veckas föräldraledighet att se fram emot om ett par veckor..längtar redan.

F

F.d. 410

Guest

Vi sticker imorgon bitti, lastningen pågår för fullt.

Från Västervik sticker vi norrut för att möta goda vänner från Norge uppåt Dalarna i mitten av veckan. Vi skall inte stressa, hamnar vi på fina ställen kan stoppet bli en dag eller två. Fiske står bl.a. på programmet. Vi har väl satt trakterna av Östersund som vår nordligaste gräns denna gång.

F

F.d. 3067

Guest

Hej Anders!

Kan rekomendera dig Gimån, Damån, Hårkan som kan va fina vatten så här på sommaren ligger i trakterna av Östersund.

/Gunnar

F

F.d. 410

Guest

Tack Gunnar
Sådan tips behövde jag. Att det dessutom kommer från "en av bygden" gör dom än mer värdefulla. Dina tips förs omgående in i vår, så här långt, preliminära färdplan. Viss reservation finns alltid med, med tanke på väder och annat.

Hoppas ni får en trevlig semester själva, men "du stackare" som måste ju avverka en lååååång vecka först.

Anders

F

F.d. 3088

Guest

He he Idag kom det tillbaka två stycken till jobbet med ett fånigt flin undrandes vad semestern hade tagit vägen:confused::swoon: När jag sa att min börjar på Torsdag gick dom sin väg :D

Gurra

F

F.d. 5447

Guest

Ja, en lang vecka, men også en god vecka, for semesteren venter forude!

Vi har semester fra 24/7. Skulle samme dag køre mod Østerrike, men den nya husbil, som vi skulle få den 18/7 bliver ikke klar og vor semester hænger i en mycket tynd tråd.

En tråkig start på vor karriere som husbils-ejere.......:mad:

Men ni ønskes en trevlig semester!!:yes:

F

F.d. 8765

Guest

Hej.
Vi upplever också årets längsta vecka. Dock inte för semesterväntan (pensionärer) utan vi går och väntar på vår nya bil. Tiden mellan kontraktskrivning och leverans tycker vi är lång. Hämtar bilen 17/7, bara 2 dar kvar.
Vi önskar ALLA en härlig och välförkänd semester.
Med soliga hälsningar Tim & Ing-Marie

Senast redigerad av en moderator:

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Årets längsta dag var idag ( jag har haft mina 4 veckor nu ) .... Jag har jobbat ständigt natt sedan 1988 med undantag 1991 och 1992 och fick nu jobba dagtid denna veckan på av att mina kollegor som kör 2 skift har semester och att konstruktörerna på jobbet ville ha en svarvare där på dagen .

Kunde knappt sova en blund i natt för jag var rädd och försova mej till klockan 7 ;) :) ... det är ju då man lägger sig .

Toppen