• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Årets första långfärdsskridskoåk!

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Skärsjön, norra Halland i eftermiddag tillsammans med en arbetskamrat, isen är som glas, äntligen är isen tillbaka efter en låååång väntan. Man nästan svävar fram ljudlöst över isen, glider lätt utan minsta ansträngning. Sådana här upplevelser lever man länge på, bland det bästa och läckraste man kan vara med om!
Hoppas vi får behålla detta i några månader framöver.

/Ludde

http://vimeo.com/36055261
 
T

Teddi

Guest
Sv: Årets första långfärdsskridskoåk!

vilka fina bilder,,ock film,,med bakgrundsmusik,,annette,,är de ett fotoprogram?

ut ock njut med dej nu,,så som du har väntat,,ove,,
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Årets första långfärdsskridskoåk!

Hej Teddi och tack, nja, jag bygger upp allt o redigerar i Final Cut Pro med en Mac, inga automatiska grejer som fixar, man får finlira på allt, övergångar m.m.
Vi kommer att hålla till vid Skärsjön hela lördagen, hela familjen, du får gärna komma dit om du vill testa långfärdsskridskor, vi kommer att grilla lite också. Nu gäller det att passa på och njuta!

/Ludde
 
T

Teddi

Guest
Sv: Årets första långfärdsskridskoåk!

tackar för inbjudan,,hoppas vi kan,,blir i så fall en härlig promenad med teddi,,grillkorven kan ja inte med o äta upp,,:msn_laugh:

de e ju jag som lovat att bjuda,,ja håller detta,,kan vi ta de tror du fram på vårkanten istället?
så man kan sitta utomhus,,i så fall kan ja tänka mej fem grillade med bröd uta n senap fast med ketchup på,,bara skämt,,skall försöka o komma loss,,ha de så länge,,ove,,


ja tänkte på skridskorna,,har du 48-or?? i annat fall tar ja vägen om "pråmavdelningen gbg-s hamn":msn_laugh:

ja ringer till dej på lördag,,
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 2944

Guest
Sv: Årets första långfärdsskridskoåk!

Kanonfina!
Vad kör du för hjälmkamera? Go Pro Hero har jag för mig?
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Årets första långfärdsskridskoåk!

Hej Gomer, jag har just sålt min GoPro Hero HD och bytt till GoPro Hero HD2, 11 MP istället för 5, + en del andra förbättringar, bilden är bra mycket skarpare nu. Dessutom hade jag dåligt ljus, ska filma mer på lördag. Nu ska jag in till den stora staden (gbg) och hämta en bröstsele, det blir inte så skakigt med en sån, det jag filmade igår var med kameran monterad på hjälmen, filmen blir lite ryckig
 
F

F.d. 2944

Guest
Sv: Årets första långfärdsskridskoåk!

Tack för infon, skall kolla upp den och kanske byta även jag.
Vad tar man för den gamla modellen?
Fina filmer blev det!
 
T

Teddi

Guest
Sv: Årets första långfärdsskridskoåk!

Egon har väl 46:eek:r tror jag, du får väl vara barfota i skorna
46-or räcker ju knappast nettan,,i så fall blir ju ja en skoläst,, ock då blir de fördärvat,,men ja kan ju gå före er,, drattar ja då igenom så får ja väl ta med mej ett par badböxer:msn_laugh:

skärsjön i fjärås?? är det där??
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Årets första långfärdsskridskoåk!

46-or räcker ju knappast nettan,,i så fall blir ju ja en skoläst,, ock då blir de fördärvat,,men ja kan ju gå före er,, drattar ja då igenom så får ja väl ta med mej ett par badböxer:msn_laugh:

skärsjön i fjärås?? är det där??

Skärsjön i Fjärås!
 
F

F.d. 25246

Guest
Sv: Årets första långfärdsskridskoåk!

Såg härligt ut själv känner jag mig insnöad....30cm sedan kl13..... och vi skall flytta in i huset i helgen vilket flax.... tur du lättar upp med dina filmer å bilder.
Mikkeman
 
Toppen