• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Åndalsnäs Möre o Romsdal

F

F.d. 12848

Guest
En underbar plats man parkerar direkt på kajen mitt i byn med gångavstånd till allt här står 15 husbilar från hela europa men endast en Svensk det är vi.Lite missvisande foto av platsen nytt kommer senare hälsar illåsen

F

F.d. 8470

Guest
Sv: Åndalsnäs Möre o Romsdal

Ta en tur til Ålesund også for der er det også en kjempefin plass på brygga. Dere kan også følge med Hurtigruta som legger til kai like bortenfor. Ca 5 minutter å gå inn til sentrum. Vi var der for en uke siden og da var det ca 35 biler. Den ene kvelden var vi de eneste norske.

coe

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
3052
Medlemskap
2025

Är det platserna som finns i ställplatslistan?

Annars tar jag och säkert fler med mig tacksamt emot koordinaterna, och kanske lite mer info om platserna. Finns någon service, typ sophantering. Hur mycket det kostar och hur man betalar är också intressant att veta.
Fast det kanske är enklare än så, bara att hålla utkik efter andra husbilsvänner. En bra plats står som ni beskriver sällen tom.

Nästa vecka bär det nog av mot Norge - igen.

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022

Åndalsnes, parkeringsplats mellan järnvägsstationen och kajen. Om jag kommer ihåg rätt så finns det soptunna och vattenkran i Åndalsnes.

Bobilparkeringen i Ålesund 160NOK men ingen el.

Bilagor

• PICT0152.JPG
    PICT0152.JPG
    92,2 KB · Visningar: 1
  • PICT0153.JPG
    PICT0153.JPG
    114,1 KB · Visningar: 2
  • PICT0172.JPG
    PICT0172.JPG
    92,2 KB · Visningar: 1
Senast ändrad:

coe

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
3052
Medlemskap
2025

Tackar.

Vilket väder ni hade. Vår rutt är inte detaljplanerad, det blir lite som det blir i år. Vi hade tänkt börja med att köra nästan rakt västerut mot Bergen och sedan lite norröver. Efter Bergen blir det planering kväll för kväll, men Åndalsnäs passerar vi troligen,.

Toppen