• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ålder

C

Clinton

Guest
Hej! sitter å fundrar på ålder?
Undrar vilken den yngsta husbilsägaren är??
Finns de några i åldergruppen 25-40 år som gillar de här med hus bil?
som är med i klubben??

C

Clinton

Guest
Sv: Ålder

Kul att höra . åker ni på några träffar???

P

.PGS Hymer

Guest

VI är Nybörjare...men vi blir 2-3 bilar som drar Polen Tyskland mm.snart (primiärtur för mig )

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025

Hej clinton..

Pettsson här..
vi är 38 resp 40 och bor i Dalarna..är nya medlemmar sen förra veckan .Hämtade hem vår nya husbil i fredags..var på premiärtur nu i pingsthelgen..helt underbart.Detta med husbil slår helt klart husvagnslivet..åhhh va kul. Vore kul med träffar..vi kommer?

Hälsnigar från Fru Pettson**

Zodiac

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
373
Medlemskap
2025

Vi är 42 resp 43 år och är också ganska nyblivna husbilsägare (sen i höstas), ifrån Avesta
// Phoenix;)

F

F.d. 6238

Guest

Varför är Ni så åldersfixerade undrar:confused: nr 35

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026

Hej och kul att ungdommar kommer med, H=52 H= snart 50 trodde var var dom yngsta.
Skogis;)

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Jag håller med kurt.b om åldersfixering. Jag har aldrig förstått det där. Har alltid umgåtts med olika åldersgrupper och aldrig haft någon fundering på ålder. Jag kan helt enkelt inte bedöma om någon är 30 år eller 70 år. Det finns gamla 20-åringar och unga 80-åringar. Utseendet säger så lite. Många har rynkor och flint vid 30-års ålder och andra är släta i hyn och har mycket hår vid 80-års ålder.

Har träffat på "ungdomar" i 30-årsåldern som inte kan stava till internet och data och kan alltså inte använda sig av detta, samt "gamlingar" i 70-årsåldern som är helt otroligt duktiga på detta, kanske p g a att dom har jobbat med detta eller att man har ett intresse av att hänga med i utvecklingen.

Jag har för övrigt träffat många ungdomar som älskar att åka med sina föräldrar på husbilträffar för att umgås med "vuxna" människor i alla åldrar.

Skit i åldern och lev livet med glädje, vi har ju husbil och det är det som sammanför oss alla!
;) :D

Leif-143

FD HBK Medlem
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
143
Medlemskap
2021

nätt o jämt bolagsmyndig :wink: , fast det gör ju inget när man är i danmark så ofta som jag.

F

F.d. 5712

Guest

Ser ut som jag är yngst, när jag väl hittat min!

Men hörrni, bara för att någon frågar om det finns någon i klubben i en viss ålder behöver väl inte det betyda åldersfixering, eller?!
Jag har många arbetskamrater runt 60-strecket som jag har roligare med än med dem i min egen ålder på jobbet, men jag är ändå jätteglad att vi ska få en ny arbetskamrat som är i min livsfas.

Om jag av ren nyfikenhet skulle undra om det fanns någon mer i klubben som är under 30 år så är inte det för att jag ifrågasätter er andra och er rätt att känna er precis lika unga eller gamla!

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Hej Malin
Kul att du har arbetskamrater runt 60-strecket som du gillar att umgås med på jobbet.

Om man inte bryr sig om ålder hade denna fråga aldrig uppstått, eller hur?

Fortfarande anser jag att det som för oss samman är husbilslivet och den frihet det för med sig oavsett vad åldern är!

Visst har jag lite rätt, eller?:wink:

HusbilsBjörk

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
466
Medlemskap
2025

Hej på er
Åldern spelar väl ingen roll bara man känner sig ung, själv känner jag mig som 23 och några månader typ 276!!!

ha det

mvh Husbilsbjörk

S

Sundby-65

Guest

Hej på er
vi är en familj på 2 vuxna,å 2 barn.Vi e 41 o 39,å barnen 10,14.

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025

Hej ! Jag är 46 min gube är 51 sedan har vi två tonåringar som är 14 respektive 16 och dom vill fortfarande följa med morsan & farsan ut med husbilen, det är jag glad över att dom vill.

hällsningar Brittis

Toppen