• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Åkulla bokskogar

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Såg att natursköna Åkulla friluftsgård saknades som ställplatsalternativ i Varbergs kommun vilket är synd. Här finns massor med skidspår o vandringsleder och just nu stunder ett av vårens höjdpunkter där dvs lövsprickningen i Åkulla bokskogar.
Förutom promenader så kan man passa på o besöka Österö fårfarm När de har lammsläpp på våren brukar det vara folkfest.
Sedan ligger ju Åkulla bara 15 km från Ullared och är ett för mig trevligare övernattningsalternativ. :)
Ställplatspriser

Husbil/Husvagn
Ej el 90:-/dygn (tillgång till kök/dusch/toa)
El inkl. tvättmöjligheter + dusch/toa + kök 125:-/dygn
Tillval: frukost (65:-/person)

Länkar
Åkulla Friluftsgård - Wikipedia
Åkulla Bokskogar - Startsida
Åkulla Café & Restaurang
Välkommen till Öströö Fårfarm - Sveriges mesta Fårfarm - Startsida

Senast ändrad:
T

Teddi

Guest
Sv: Åkulla bokskogar

görroligt ,,kai,,du kan väl lägga in den i våran lista??

HusbilsBjörk

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
466
Medlemskap
2025
Sv: Åkulla bokskogar

Hej på er
Ligger den inte under F-Campingar på ställplatslistan redan...
Åkulla fritidsgård FC456... Vi tänkte lagt in den fårra året men tyckte det inte behövdes då den redan fanns. Vi kan verkligen rekomendera stället mycket lugnt och fint med fin natur alldeles inpå knuten..
mvh Claes
HusbilsBjörk

Toppen