• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Åka husbil i påsk

T

Tommy W

Guest
Man trodde att det skulle vara vår i påsk men inte. Så det blev att köpa nya vinterdäck i dag. Vem vil köpa däck för en veckas använding hum. Men det var bra pris på däcken det blev NOKI HAKKAPELITTA C CARGO DUBB 1634 st det är ca400-500 st biligare än när jag tängte köpa dom i december en liten tröst i alla fall :) .
Det börjar med nu på måndag morgon att lämna in hb till Fiat på ett rekoll dom skall byta en motorstyrning. 12.30 besiktning sedan till Caravan på fukttest då har man fixat allt på en dag. På torsdag bär det i väg med husbilen men vet inte vart det får vädret bestämma.

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: Åka husbil i påsk

Kom ner till Kinna/Skutesjön där blir det nog 15-20 husbilar .
Där finns det stora ytor , vandringsleder . samlingslokaler .

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

För dom som åker till Skutesjön i påsk så kommer det även att bli lite loppis/swapmeet och man har möjlighet att sälja alla prylar man köpt men inte fått användning av .

Bara gräva fram alla bra å ha saker som inte kommit till användning .

F

F.d. 9344

Guest

Det blir nog att vänta. Vad jag sett så blir det snö Långfredagen:( Nej påställningen får vänta och väntar det gör frugan och jag. Synd för vi hade planerat att göra premiär till Påsken.

Scaniaboy

HBK Medlem
Kommun
Staffanstorp
HBK-Nr
11284
Medlemskap
2025

Bilen iordningställd och på lördag väntar Ystad och sen Kivik. Någon värme lär det inte bli, så långkalsonger på

Glad Påsk på er stackare som inte kommer iväg och alla andra också förstås.

Bernt

Toppen