• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Åhus!

Chess

HBK Medlem
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
5012
Medlemskap
2025
Sv: Åhus!

Vi har varit på Ivön, där regnade det hela natten men ingen åska. En natt i Kristianopel som också var jättefint. träffade husbilsklubbsfolk. kul. Besökt Eriksberg viltsafari och Vanås Slott i Knislinge.

F

F.d. 55464

Guest

Vi är i Karlskrona och ser framemot en riktig urladdning.

M

Mindin

Guest

Nej men på Getterön i Varberg har vi med lyssnat på Tor ikväll.

F

F.d. 53012

Guest

Nej tyvärr, det var bättre förr när man kunde stå när till vatten innan dom blev fientliga till husbilar och satt upp alla skyltar med hänvisning till campingen. Annars är det ett fint ställe och varit vårt favis i många år.

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021

Inte bara skyltar i Åhus hamnparkering, de har för säkerhet skull satt upp kraftiga trästolpar så att det är omöjligt för husbilar att ta sig in på parkeringen.
Någon tänker och agerar fel.
V-backen :)

Senast ändrad:
F

F.d. 3077

Guest

Inte bara skyltar i Åhus hamnparkering, de har för säkerhet skull satt upp kraftiga trästolpar så att det är omöjligt för husbilar att ta sig in på parkeringen.
V-backen
Det finns P,för husbilar i Åhus,mitt emot den förra som bommades för högre bilar en p,bil.
Vi besökte den förra veckan,100 kr,och tillgång av hamnens alla faciliteter.
Vandrarhemmet servar som vanligt.
Mvh Bernt :)

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021

Hej Bernt,
P-platsen mitt emot missade vi totalt när vi var där i våras. Solen sken och det var mycket folk och bilar på gång i hamnen. Det gjorde absolut ingenting. Det enda som hände var att båtrestaurangen missade två gäster. Vi åkte vidare och hamnade till slut vid Tosteberga gäst- och fiskehamn. En härlig husbilsplats som vi gärna kommer tillbaka till.

T

Teddi

Guest

hej v-back..vi var där för en stund sedan..vi stannar till i glimmingehus i stället över natten,,

för övrigt tror ja att agerandet beror på brist av tankeöverföring,,tomt o innehållslöst:D

teddi

Toppen