• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Är Volvo redan sålt till KINA ???

F

F.d. 6657

Guest
Sv: Är Volvo redan sålt till KINA ???

Varför alla dessa inlägg?
Husbilsämne?
Självklart det är under Markisen!
Hälsningar olof!

F

F.d. 6657

Guest

B-Å Linder det tycker jag inte, du har ju redan visat den för hela World Webb eller vad?
Så låt den stå kvar med tidigare alster!
H. Olof

F

F.d. 24435

Guest

Då kan man ju verkligen kalla Volvo för en "rishög" framöver..he..he...(inget ont menat jag kör själv Volvo).

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Jo men det kanske kan bero på dels att man vill slippa frakterna samt att dom vill ta mera marknads andelar för här är tidigare försäljningssiffror ex:

Volvo har i dag inte stor försäljning i Kina, bara 5 procent av den totala försäljningen. I oktober 2009, den sista månaden i kvartalsrapporten som presenterades i november, såldes 1 934 Volvobilar. Det var en 200-procentig ökning från oktober 2008 då 596 bilar såldes.

Men det jag skrev överst om den filmsekvensen skulle bara vara lite "skojigt" för att det gick inte som det skulle ...

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025

hej jag skall kolla min dotter har köpt en ny volvo det borde stå , made in china, under bilen mvh håkan
:wideeyed:

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Senast ändrad:
F

F.d. 4927

Guest

Då kan man ju verkligen kalla Volvo för en "rishög" framöver..he..he...(inget ont menat jag kör själv Volvo).
Ja, eller "Kinapuff".

Lasse

Senast redigerad av en moderator:
Toppen