Nisse oi Näsåker
HBK Medlem
Hej.
Jag hoppas du får detta epost i tid för jag skriver det med tårar i ögonen från City
Center Biblioteket i London. Jag är ledsen att jag inte informerade dig om min korta
visit till London före jul. Jag kom hit för ett brådskande möte som krävde min
närvaro. Olyckligtvis blev jag rånad i parken vid mitt hotell och alla mina
kontanter, kreditkort och min mobiltelefon stals men lycklingtvis ha jag kvar mitt
pass. Jag har varit på ambassaden och hos polisen men jag får ingen omedelbar hjälp
av dem. De säger att jag måste vänta två veckor för att deras utredning skall bli
klar och mitt flyg går tillbaka om några få timmar. Jag har allvarliga problem med
mina hotellkostnader och får inte lämna utan att hotellräkningen är betald!
Snälla, jag behöver snabbt hjälp med ett lån på 1500 (Brittiska Pund)vilket
motsvarar 17000 SEK för att ordna upp detta- Sen kan jag snabbt ta en taxi till
flygplatsen. Jag vill inte att någon ska veta om denna situationen därför är det
bara till dig jag vänder mig och jag litar på dig! Snälla- överför pengarna till mig
via Western Union för då behöver jag bara visa mitt pass som identifikation. Använd
nedanstående detaljer för överföringen:
Namn : Berit Johansson
Stad: London
Country: United Kingdom
Summa: 1500 Eng. Pund motsv: 17000 SEK
Du får dina pengar tillbaka så snart jag är hemma igen!
Jag vänta på ditt snabba svar/
Med vänliga hälsningar
Berit
Jag hoppas du får detta epost i tid för jag skriver det med tårar i ögonen från City
Center Biblioteket i London. Jag är ledsen att jag inte informerade dig om min korta
visit till London före jul. Jag kom hit för ett brådskande möte som krävde min
närvaro. Olyckligtvis blev jag rånad i parken vid mitt hotell och alla mina
kontanter, kreditkort och min mobiltelefon stals men lycklingtvis ha jag kvar mitt
pass. Jag har varit på ambassaden och hos polisen men jag får ingen omedelbar hjälp
av dem. De säger att jag måste vänta två veckor för att deras utredning skall bli
klar och mitt flyg går tillbaka om några få timmar. Jag har allvarliga problem med
mina hotellkostnader och får inte lämna utan att hotellräkningen är betald!
Snälla, jag behöver snabbt hjälp med ett lån på 1500 (Brittiska Pund)vilket
motsvarar 17000 SEK för att ordna upp detta- Sen kan jag snabbt ta en taxi till
flygplatsen. Jag vill inte att någon ska veta om denna situationen därför är det
bara till dig jag vänder mig och jag litar på dig! Snälla- överför pengarna till mig
via Western Union för då behöver jag bara visa mitt pass som identifikation. Använd
nedanstående detaljer för överföringen:
Namn : Berit Johansson
Stad: London
Country: United Kingdom
Summa: 1500 Eng. Pund motsv: 17000 SEK
Du får dina pengar tillbaka så snart jag är hemma igen!
Jag vänta på ditt snabba svar/
Med vänliga hälsningar
Berit