• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Äppelfesten på Kivik, mer info.

Smeden

HBK Medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
28
Medlemskap
2025
Äppelträffen på Kivik, mer info.

Jag undrar, har alla som kommer till Kivik noterat att det INTE är till Kiviks Musteri ni ska! :p
Klicka på GPS-koordinaterna på träffinbjudan så ser ni vart ni ska.

Koordinaterna på träffinbjudan till Kivikås Frukt är på själva gårdsplanen där vi skall träffas.

När ni kommer körandes genom Äsperödsalle´n från Rv9, så svänger ni vänster in i fruktodlingen där den tar slut.

Ni ser då åxå träffplatsen snett fram till höger.

Ni som kommer lite tidigare och nattar över: Tänk på att det kanske kommer drygt 20 bilar så korka inte igen, utan ta er ut mot kanten, c.a 25 meter, så har ni Hanöbukten och Kivik som fond.

Jag vore tacksam om alla klubbmedlemmar sedan parkerade i denna odling och INTE inne på gården. :)

Jag kommer nog att passera där ibland under fredagen, eftersom jag själv har verksamheten inte långt därifrån.

Läs träffinbjudan http://www.husbilsklubben.se/forums/t28101/ så att ni vet vad som erbjuds eller väntar er.

Väl mött
Hälsningar
Kåre

Senast ändrad:
Toppen