• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

ÄNTLIGEN

J

Jimbo

Guest
Sv: ÄNTLIGEN

Härligt!
Nu börjar det roliga, att lära sig bilen med alla dess funktioner och egenheter =)

I begagnade bilar kan man hitta mycket roliga lösningar...beroende på föregående ägares uppfinningsrikedom :wideeyed:

Lägg tid på att kolla igenom bodelen ordentligt, hitta säkringar, brytare, osv. Det underlättar om det skulle börja strula vid fel tillfälle att man har lite grundkännedom.

Med hopp om många roliga och sköna husbilsdagare framöver!

/J

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Vi önskar er också lycka till med er första husbil. Minns med glädje när vi skaffade våran första 2008 efter att varit inbitna långliggare med husvagn i 21 år innan. Vi har inte ångrat oss 1 minut.sen dess. En helt ny värld öppnade sig för oss.
Hoppas nu att ni ska trivas med den lika bra som vi.
MVH Gunilla &N Rolf

F

F.d. 30135

Guest

Ja jag kan bara säga GRATTIS !!

Har själv min första HB sedan 3 månader tillbaka å det känns bara bättre å bättre :yes: ( 700mil har det blivit än så länge )

Hoppas samma känsla infinner sig hos er .

Toppen