• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

ÄNTLIGEN

F

F.d. 25020

Guest
Fick meddelande idag 13.58 vi får hämta husbilen nästa vecka så nu blir det åka av.MVH 220 Sture i Pajala:twitcy::twitcy::wub:

H

hianders

Guest
Sv: ÄNTLIGEN

Grattis Sture och frugan i Pajala.

Lycka till i dagens V75 som jag antar att du spelar.

fru hianders//Inger

anytec

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
4254
Medlemskap
2025

Grattis i förskott till bilen var det en Adria du köpte

Rolles

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
4679
Medlemskap
2025

Vi skickar oxå ett stort Grattis till nya Adrian,själva har vi oxå en ny Adria på gården !!!!:spinny::mcride:

Whippetägare

HBK Medlem
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
3511
Medlemskap
2025

Grattis till den nya husbilen!! Längtar efter att få hämta ut våran Adria från vinterförvaringen.:spinny:

Libom

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
1345
Medlemskap
2026

Grattis Sture till nya husbilen.. hoppas det inte blir lev. problem och annat kladd.. Här nere kan vi också säga grattis till att det äntligen är vår,, de grågröna gräsmattorna lyser nu i lila, vita och blå krokus, och gula vinterjäck däremellan.. Den bästa tiden är just nu, Hela Våren framför oss..
Hälsn.
Libom
Malmö

Toppen