• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

ÄNTLIGEN

F

F.d. 2549

Guest
Sv: ÄNTLIGEN

Odjuret tillför inget, bortsätt från oro vid läsningen.
Låt dessa våra olikheter få fortsätta på alla plan utan
att vi rustar för strid.
Hälsningar från farbror Claes, som i mångt och mycket
håller på Eva.

F

F.d. 839

Guest

Farbror Claes,

Följ Håkans råd och njut, sitt inte och stirra dig blind på en kanin du inte kan fånga ändå. Istället njut vad insändaren har att säga det därför du är med i detta forum eller hur :holly-1-icon:?

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jag är också inne på farbror Claes linje ang. "odjuret". På något vis tar det fokus från texten, vilket ju kan vara störande, men det kanske är meningen! Och (som man aldrig får börja en mening med) jag som skulle bli snäll; jag skojar ju bara. Möjligen, som jag tidigare påpekat, skulle en mindre kanin göra det lättare för somliga att uppfatta texten!

Jappe

F

F.d. 839

Guest

Jappe,

Jag har varit inne på det att ändra (minska) storleken men det blir bara fiasko och kaninen kommer inte sin rätta.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Det är inte så viktigt, egentligen! Skojig kanin, tycker jag, kanske bara avundsjuk; vet inte hur man gör för att få in en sådan figur i inlägget.

Jappe

F

F.d. 839

Guest

Jappe,

Det är jätte lätt att lägga in en animated som avatar eller i din signatur. Gå till kontollpanel, i vänstra menyn klick på redigera signatur, välj option 1 eller 2 längst ner beroende om din animation ligger lagrad på din data eller taget från nätet, när den har blivit upladdade ser du i signaturbild vad du har uppladdad, klick nu på infoga signaturbilden. Klart ....

F

F.d. 2549

Guest

Belgien 1.
Vi tycker lika. Men då kan det ju inte hetta till.
Det händer att jag även njuter när jag läser insändare.
Denna njutning är dock beroende av koncentration, vilket jag
nu kan erhålla även när du skriver; allt tack vare Håkans
kaninfälla.
Ta väl hand om din kanin, så att den inte hamnar där som alltför
många djurägare lämnar in sina djur, vilka inte längre passar in i sammanhanget.
Jag tänker på de fantastiska människor som frivilligt och utan kostnad tar hand om
alla vilsekomna djur som en kort stund har varit kelgrisar hos vilsekomna människor.
Ponnyhästar, hundar, kattor och massor av kaniner har dessa berömvärda personer
tagit som sin uppgift att försöka fördela till verkliga djurälskare.
Om detta skulle man kunna skriva mycket, men tråden handlar ju om något annat.
Hälsningar från en som just har dödat en mus.

F

F.d. 6238

Guest

Nu Är det trevligt att läsa i detta Forum igen.
Nu har Julglädjen spritt sig och det är mycket tack vare våran fantastiska webbred.
Tack också till våra Fantastiska medlemmar som "vågar" ta strid i vissa frågor men som ändå står för detta.
Heder åt Er.
Även om jag kom ifrån tråden så kände jag att jag måste bara säga detta.
Men att försöka att göra ett bra inlägg efter Farbror Claes, det är inte lätt.

Men man måste försöka, kanske det kan lyckas någon gång i framtiden, när man blir torr bakom öronen.

God Hjul På Er vänner och Ett Gott Nytt År, önskar Vi, Monica o Jag.

Och jag det är Kurt.
:santa-3-icon::santa-3-icon::santa-3-icon::santa-3-icon:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Var är kaninen! Dog den, hurså dog! Jag var ute en timme och nu är kaninen borta?? Jag skojade bara! Vill man ha en kanin, så är det klart att man ska ha en kanin!

Brydd Jappe

Toppen