• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Äntligen Medlem!

F

F.d. 50035

Guest
Efter en del personligt jobbigt så har vi äntligen fått iväg avgiften och när jag kikar in så kan jag konstatera att det inte längre står "intresserad" vid vårt alias.
Husbilen har varit bra även nu, vi har bott i den när vi tömt mors lägenhet, dessutom har vi varit en tur till Örebro (naturens rum) bara för att koppla av efter allt.
Nu ska vi kika in på alla spännande sidor som varit låsta.
Janne och Kerstin

Irén & Christer

HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
1461
Medlemskap
2025
Sv: Äntligen Medlem!

Vi önskar er också,välkommna till denna trevliga Husbilsklubb
Mvh kul på hjul:)
icon11.gif

Tom o Cina

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
1547
Medlemskap
2025
Sv: Äntligen Medlem!

Ja nu är vi med snart medlemar, precis betalat in medlemsavgiften. Ska bli kul o träffa andra medlemmar, hoppas någon träff blir här neråt vårt håll. Ska till Egypten , sticker mot Sturup inatt, så när vi återkommer om en vecka så är vi säkert riktiga medlemmar. edan är det väntan på den nya bilen som hägrar så vi kan ge oss ut, hoppas det blir till påsk, håller på o plocka ur husvagnen, tänkte lämna in den till försäljaren innan så det är klart. men nu vankas sol o bad o avkoppling en vecka så vi ses o hörs.:cool:

Toppen