• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Äntligen klar

F

F.d. 25038

Guest
Hej ska ner till bengt i örkeljunga i morgon för att hämta hem bilen efter fuktrep gillar inte detta med saltkör men bilen ska hem och in tänkte passa på och kika dom har tydligen öppet hus där på lördag o söndag såg en fin travelmaster som bara gått 900 mil

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026
Sv: Äntligen klar

hoppas att den inte är salt körd.
Skojade bara. klart att bilen ska ha varit en bil som har andvänds året om, annars kan man undra, Tycker & men min erfarighet tror att bilar som gått hela året är en bil som är välsköt jag åker nu mera hela året. Tidigare bilar som vi köpt så har vi fått byte batterier i både bo & bil gått sönder & div bromsar inte funka, mm. därför vill vi ha en HB & som rullar hela året. OM DEN SKÖTS OM, Förståss, som om jag köpt en vanlig person bil. karnse man kan hitta en vinter körd norrlands bil, som alldrig kört i salt väglag. Då karnse han har tur. Men i Norrland är det svårt att tvätta hemma !

Lycka till med nya HB tror att denna bil är en bra bil både på vinter& sommar.
MVH
Skoogis

F

F.d. 25038

Guest

tror dom är lite sparsamma med saltet norröver?!
obs ska bara titta.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 25038

Guest

Kul typ 46 mil tur å retur i onödan bilen var halvklar dom hade tydligen missat aktern på bilen vet i f-n vad jag hade gjort om jag kört hem bilen å sett det hemma de va ren tur att ja kollade under innanför stötfångare bak ,men resten såg bra ut.Hoppas att resten löser seg (kändes nästan som bilen kved lämna mej inte här jag vill hem)

Hade jag gett f-n i å gått upp ur sängen idag hade jag sparat 4-500 spänn i bensinpengar?!
Men de e bara å ta nya tag imorgon å släppa detta
ps kom å tänka på att de är bra att ha nära till sin handlare eller hur.

Senast redigerad av en moderator:
Toppen