• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Äntligen gummi!

California

HBK Medlem
Kommun
Gotland
HBK-Nr
1215
Medlemskap
2024
Äntligen, frestas man utbrista, men den som trodde att våren är kmmen till östra Gotland hade fel fel fel.

Äntligen betyder i dag att jag hittat ch beställt nya sulor till Hymern ochså fick jag kvitto på att det lönar sig riktigt bra att kolla priser.

Första firman ville ha 9 700 kronor, nästa frestade med 8 800.

I dag slog jag till på 7 000 inklusive allt för fyra nya Michelin Agilis Alpin som ska ta oss mjukare fram på halvrisiga vägar vår-sommar-höst och göra det möjligt att fara omkring även tidig vår och sen höst/tidig vinter.

Camping vintertid begränsas från och med nu enbart av priset på gasol...

Nu gäller det bara att få fram bilen ur snödrivorna senast den sista mars, kolla gasen, provbromsa och åter provbromsa (besiktar 1/4) och förhoppningsvis, se fram mot premiärnatt på Fårö i påskhelgen. Med grill, havsöringfiske och M Y S!!

Halleluja!!

Senast ändrad:
F

F.d. 53498

Guest
Sv: Äntligen gummi!

Här på östra sidan är det torra vägar och solen här smält all snö på bilen som nu är påställd och provkörd. Det blir nog Vändburg torsdag - lördag. Med grill och några öl.

Var fick du tag på däcken? Jag behöver 6 st tyvärr.

F

F.d. 13050

Guest

så prisskillnaden var inte med eller utan C på däcken

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 940

Guest

Jag köpte Michelin Agilis snow o ice dubbfritt 225/65R 16C 4st för 5000:- inkl montering o bal.
hos M&S Fälg&Däck i Gnosjö.
Arne.

Toppen