• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ännu en ny tidning

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Fick idag ett erbjudande med posten.OK Förlaget om att prenumerera
Husbilhusvagn.se.
Tester m ex backkameror.
10 nr för 399:-
Verkar vara lite reportage om resor m.m och även tester på bilar./susanne

Bigge

HBK in Memoriam
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
4
Sv: Ännu en ny tidning

Samma erbjudande kom till oss oxå idag som bilaga till tidningen från KABE. Tidningen heter Husbil & Husvagn deras webb adress är husbilhusvagn.se

Bigge

F

F.d. 4879

Guest

Fan vad populärt det har blivit med husbilar plötsligt? Ja det finns vissa förlag som slår undan marknaden redan innan den har kommit igång, då slipper man konkurrans. Hjemmet-Motrensen är ett, Albinsson och Sjögren är ett annat. Ok med Vi Bilägare är ett tredje. Kul att en outsider som "Husbilstesten" kom först, den killen kommer jag att satsa på, där finns en själ och inte en plånbok.

F

F.d. 28682

Guest

Själ och engagemang är säkert bra grund att bygga en tidning på, men som husbilsåkare vill jag gärna ha lite hårdvara också. Tester av gamla bilar och udda märken är inte intressant för speciellt stora grupper. När det samtidigt inte finns ett ord om vare sig kända chassiproblem, fuktfällor eller begränsad lastkapacitet tycker jag att det luktar slarv...

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Nu gick det att komma in på sidan det står lite om vad tidningen ska innehålla och när den kommer ut.

F

F.d. 11203

Guest

Hej
Det förvånar mig att inte HBK är medintreseade I den nya Tidningen Husbilstest men dom kanske är medintreserade i den andra från VI bilägare som tydligen enligt namnet skall ommfatta både HUSBILAR och HUSVAGNAR
mvh
DEICER

Toppen