• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ännu en ny medlem

F

F.d. 18251

Guest
Hej alla HBK:are
Ytterligare en ny medlem som kommer in "från gatan" och ansluter sig till HBK. Vi, min hustru Yvonne och jag, Vilgot, har haft ett antal husvagnar förut och också haft segelbåt men nu har vi anslutit oss till husbilens fördelar och bekvämlighet.
Vi inköpte vår hb 2010-09-03 och resan gick direkt till Frankrike där vi reste runt i tre veckor för att pröva på och lära oss. Vi köpte en Frankia FF2 som vi tycker är perfekt för oss två.
Vi planerar att resa ner till Spanien/Portugal tidigt till kommande vår och dessutom använder vi hb för kortare en-och två-dagars resor i närheten och hälsar på barn och barnbarn.
Vi ser fram mot kommande turer och övningar.

Senast redigerad av en moderator:

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025
Sv: Ännu en ny medlem

Hej!

Hjärtligt välkommen till HBK. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas med oss, och med husbilslivet.

Senast ändrad:
F

F.d. 8332

Guest
Sv: Ännu en ny medlem

Vi har också blivit nya medlemmar. Efter många år med husvagn, några år med sommarstuga ett par år på nytt med husvagn har vi nu blivit med husbil. Har tröttnat på allt slit med förtält osv. med husvagnen och provar nu husbil.
Vi har endast kört hem bilen från Husvagn Svensson i Lidköping och ännu inte provat att bo i den. Det får vänta till våren. Vi har märkt att vi får acceptera lite högre ljudnivå än när man åker med husvagn efter, men ser fram gemenskapen i klubben och våren då vi åker ut på vägarna.

Stig och Irene från norra Östergötland:spinny::spinny:

Toppen