• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ämnesval

F

F.d. 3088

Guest
Hej
Har nog frågat detta tidigare, och det har ett visst allmänintresse därför frågar jag här under markisen.
För att undvika inlägg som retar upp skulle jag vilja att man kunde välja ut dom ämnen som man är intresserad av exempelvis fiske, golf, ställplatser eller annat.
Som läget är nu får jag upp samtliga ämnen vilket ju nästan är som jag vill ha det.
För dom som inte är intresserad av vissa ämnen skulle man ju kunna välja bort dom och slippa reta upp sig.
Vill man ändå titta på något ämne får man ju klicka på länken.
Hoppas nu ingen missuppfattar mitt inlägg till något negativt

Gurra :music-icon:

F

F.d. 2692

Guest
Sv: Ämnesval

Har väl tänkt denna tanke också, men problemet är väl vad man skulle kalla detta ämne. Tänk om den skulle hetta "negativa tankar", hur många skulle vilja skriva i den tråden. Nej, lösningen är nog som många skrivit, var vänlig i tonen så är problemet borta.

F

F.d. 3088

Guest

Du missuppfattade mig, jag menar att dom ämnen man valt kommer upp på förstasidan
resterande finns till höger under kategorier eller ämnen.

GH

F

F.d. 2692

Guest

Aha, nu förstår jag vad du menar, jo det vore inte dumt, har inte hittat någon sådan funktion.

Men om jag fattat dig rätt kvarstår väl problemet ändå. Om jag valt att visa "Markisen" på första sidan så ser jag ju alla
inlägg i denna ämnesgrupp, även dom jag inte vill läsa.

Kanske en fråga till Webb, skulle det gå att filtrera ut så bara valda ämne kom upp på första sidan.

Då skulle jag slippa Fiskekroken, HasseP, jag bara skojar :twitcy:

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Desverre, jeg har ikke funnet noen slik funksjon pr. bruker. Mulig det er av forbedringene som ligger i en ny utgave av vBulletine, men det er masse arbeid å legge over også en god del oversettelse til svenska av nye fraser.

Det finnes et par sorteringer som kan hjelpe litt: innlegg siste 24 timer av allt og oleste innlegg.

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Enda möjligheten som är lite i närheten av dina funderingar, Gurra, är att lägga upp en Ignorera-lista. Där placeras namn på de vars inlägg du inte vill läsa. Jag vet dock inte om detta innebär att det bara är deras inlägg som inte visas eller hela trådar där de skrivit något. Jag tror att detta är tt mycket trubbigt verktyg för det som du efterlyser.

F

F.d. 3088

Guest

Jae Tanken var ju inte att solla bort enskilda användare utan grupper (ämne)
Ett annat knep är ju att hålla muspekaren över titeln på inlägget då ser man ju de tre första raderna i inlägget och kan strunta i att läsa vidare om man vill

Gurra

Senast redigerad av en moderator:
Toppen