• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ämneskategorier

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Ser att många efterfrågar instruktionsböcker till sina bilar, är det möjligt att dom som har på svenska skulle kunna lägga in dom i ämneskategori till höger på första sidan? Ev få hjälp av kunniga till det? Skulle vara perfekt om man kunde hitta instruktioner till sin egen modell.
Tyvärr har jag själv bara Tyskan och är inte till någon hjälp att lägga in något heller, men i HBK finns det så många kunniga och hjälpsamma så det kanske skulle vara värt ett försök.

/Pelle

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Ämneskategorier

Kul att så många visar intresse för denna idé kanske en viss ersättning till de som lägger in instruktioner om husbilen som de betalat dyrt för skulle kunna hjälpa till.

/Pelle

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Det finns redan ett märkesforum, borde det inte räcka med att under varje märke ha en tråd som heter - Instruktionsböcker.

F

F.d. 53500

Guest

Jag gillar Bennsans idé. Men det där med upphovsrätten måste kollas. Men hur? Kanske någon har kunskap om detta. Något för styrelsen?
Vi fick vår nya Adria början april, men instruktionsboken kom efter påstötning för 2 veckor sedan. På tok för sent.

Britt o Ingvar

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 53500

Guest

Förlåt Pelle&Lena! Det var ju ni som drog igång den här tråden.

Britt o Ingvar

Toppen