• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Älskade !!!

L

Lilben

Guest
Nu är det 3 månader sedan vi träffades och det blev stor kärlek från första ögonblicket.

De första gångerna vi var tillsammans var jag lite rädd, jag kände ju inte dig, men det tog inte lång tid innan jag upptäckte att dig kunde jag verkligen lita på. Du får mig att må så bra och jag känner mig så lycklig när vi är tillsammans.

Nu måste vi tyvärr skiljas åt under 6 månader, jag kommer att tänka på dig, längta och tråna efter dig varje dag tills vi kan mötas igen och uppleva nya äventyr tillsammans.
Du betyder så mycket för mig och jag hoppas vi får många fina år tillsammans min älskade Hymer.

Din
Lillebeth

K & P Express

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
856
Medlemskap
2025
Sv: Älskade !!!

Förlåt Lilben, jag kan inte älska en husbil, ett stycke av metall och plast.
Älskar min familj och mina vänner.
En husbil är något man byter lite då och då, vi är inne på vår tredje.

Tomas Landegren

FD HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
8243
Medlemskap
2023

En husbil är som en kvinna med alla sina nycker o fasoner! Men jag älskar henne likafullt. Det tar ett tag att komma underfund med hennes hemligheter. Vi trivs med varandra o kommer för det mesta överens, men det händer att det i bland måste kompromissas!

L

Lilben

Guest

Japp....naturligtvis är hunden med på äventyren, hon är lika förtjust som jag är

Toppen