• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ädelfors

F

F.d. 11293

Guest
Vi tackar för ett mycket trevligt arrangemang i helgen som gick, trevligt också att träffa nya vänner o få nya restips, efter att vi lastat in allt guld i bilen, så tog vi vägen via i Ullared o växlade in det på GKs :swoon:......... jag har anmält mig till en långvaskarhelg för att få löst ut frugan.
tack Ingela o Mats

Postis

HBK in Memoriam
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: Ädelfors

Även vi tackar för ett mycket trevligt arrangemang i helgen som gick och allt arbete ni lade ner för att vi skulle trivas Samt att Kent som är proffs på att organisera uppställning av våra bilar lägger ner så många timmar på detta TACK till er alla.
guldvaskning.jpg
Lite regn gjorde inget vi satt ju ändå i vattnet under tak.​

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025
Sv: Ädelfors

Vill oxå passa på att tacka alla som gjorde helgen till vad den blev=Lyckad.
Alltid kul att göra nya bekantskaper bland er Medlemmar.
Nu var det ju så att guldet inte räckte långt, så det blir till att köpa en egen "Panna".
För det där med att vaska guld var "Skitkul" trots att det regnade.
Som Postis skrev så satt vi ju under tak den mesta tiden.

Kul var oxå att vi fick visat för en medlem hur det går till i Geocaching (Kejo20)
Nu tror jag snart att det blir en träff med ämnet Geocahing.

F

FAXE

Guest
Hermed vill jag tacka så mycket för ett trevligt arangemang och ett mycket vänligt bemötande av alla deltagare på träffen i Ädelfors det blev inte mycket guld men vi fick fin kontakt med dom flesta som var där VI KOMMER IGEN M.V.H 2495 Sören och Christina:):):):)

Toppen