• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ystad

F

F.d. 52945

Guest
Hej!
Vi har precis kommit hem efter en lugn och trevlig helg vid reningsverket i Ystad.
Jag rekomenderar verkligen denna plats, gott om utrymme och endast 2,5 km promenadvägen in till centrum.

// Pilot
 

Advantage

HBK Medlem
Inlägg
101
Kommun
Bollnäs
HBK-Nr
3092
Medlemskap
2024
Sv: Ystad

Vi upptäckte denna fina plats av en slump när vi skulle övernatta tillfälligt för natten,....Vi blev kvar i 3 dagar, och återkom tillsammans i år igen med bekanta som också har husbil, och visade denna plats. Dessutom var platsen helt gratis....otroligt.
Hälsningar från Hälsingar
Bernt
 

nilsove

HBK Medlem
Inlägg
22
Kommun
Laholm
HBK-Nr
2802
Medlemskap
2024
Sv: Ystad

Hej!
Vi har precis kommit hem efter en lugn och trevlig helg vid reningsverket i Ystad.
Jag rekomenderar verkligen denna plats, gott om utrymme och endast 2,5 km promenadvägen in till centrum.

// Pilot

Hej!

Vi stod bredvid er med vår Adria!
Kanonställe!
MVH
Nils-Ove!:mcride:
 

karwis

HBK Medlem
Inlägg
101
Kommun
Linköping
HBK-Nr
318
Medlemskap
2024
Sv: Ystad

Hej
Var ligger denna fina plats? Jag hittar den inte under Ystads ställplatser. Vad är det som är så bra med den här platsen när man har hundar?

//Karwis:)
 
F

F.d. 24435

Guest
Sv: Ystad

hej på er alla, kan ni vara snälla att presentera GPS kordinaterna till detta fantastiska ställe? Skall ivär imorgon onsdag ner mot Ystad sedan blir det äppeltavlan i Kivik. Skall också proviantera havets läckerheter hos fiskhandeln i Kåseberga, dessa skall inmundigas i husbilen någonstans längs kusten, förhoppningsvis på den fina platsen i Ystad.
Ha en skön fortsättning på hösten alla HBK'are :)
 
I

Iveco 35

Guest
Sv: Ystad

Hej Karwis. Platsen är perfekt som hundplats för det är tillåtet att ha med hundarna på strandpromenaden. Mv h. Olle.
 
Toppen