• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Wifog - Gratis surf, prat och sms

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Wifog - Gratis surf, prat och sms

Åtskilliga tusen inkl. mina fem kort.
Leverantören har svårt att leverera i den takt som önskas!
 

trevik

FD HBK Medlem
Inlägg
1.124
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
6081
Medlemskap
2021
Sv: Wifog - Gratis surf, prat och sms

Jag har ett wifog-kort i min ipad, men använder mest wifi.
Fungerar, men det är lite tråkigt att behöva se reklamfilm då och då.
Men som "backup" när inte wifi finns så fungerar det ok.
 
F

F.d. 29603

Guest
Sv: Wifog - Gratis surf, prat och sms

Har ett också i min trådlösa router/dongel. Perfekt att ha med i husbilen och sedan ansluta alla telefoner/paddor till. Som tidigare sagt så blir det ju en del reklamfilmer speciellt om man utnyttjar mycket bandbredd. Men det är ju gratis!
 

trevik

FD HBK Medlem
Inlägg
1.124
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
6081
Medlemskap
2021
Sv: Wifog - Gratis surf, prat och sms

Testade nu, fungerar helt ok!
Så här blev resultatet hemma inomhus...
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    462,2 KB · Visningar: 4

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Wifog - Gratis surf, prat och sms

Av någon anledning är Hallons kontantkort snabbare trots att båda använder Tres nät.

image.jpg
 
F

F.d. 55397

Guest
Sv: Wifog - Gratis surf, prat och sms

Även om operatörerna köpt in sig hos nån av de ca 3 nätägarna, så är det inte samma sak som att resp abonemang har samma prioritet i nätet. Varierar även inom nätägarens egna abonemang.



Hur funkar Wifog på tal? Reklam där med?

"Gratis" är ju trotts allt gott..
 

NovaCapella

FD HBK Medlem
Inlägg
106
Kommun
Lerum
HBK-Nr
12417
Medlemskap
2022
Sv: Wifog - Gratis surf, prat och sms

120 minuter samtalstid per månad ingår utan reklam!

Från Wifogs hemsida wifog.com:

Så funkar det
Wifog passar till alla typer av nyare smartphones, surfplattor och 3G-modem med plats för simkort och som du kan surfa med. Enda kravet är att du kan använda Internet på din enhet.*

Mobilsurf

Surfa obegränsat och titta på reklam med jämna mellanrum för att fylla på din surfkvot. Genomsnittsanvändaren tittar på ungefär 2-5 minuter reklamfilm per dag. Surfar du väldigt mycket, till exempel tittar på HD-film, blir det mer.

Prat och sms

Du får prata i 120 minuter varje månad. När du ringt upp dina gratisminuter så är det slut, men vi fyller på med 120 minuter nytt prat – varje månad! Helt gratis. Detsamma gäller för sms. När du har skickat 200 sms på en månad, så kan du inte skicka fler. Du kan alltid logga in på Mina Sidor för att se hur mycket prat och sms du har kvar.

Wifog-appen

Appen använder du för att fylla på med reklam och komma ut på internet. Med appen får du också koll på hur mycket surftid och datamängd du har kvar innan det är dags att titta på reklam igen. Du blir påmind i god tid innan det är dags att fylla på med mer reklam.
Gäller i Sverige

Wifog fungerar just nu bara inom Sverige.

*) Du kan inte använda Wifog för att bara ringa och sms:a. Se våra användarvillkor.
 
Senast ändrad:
Toppen