• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

visa oss mer tjejer

Tom o Cina

HBK Medlem
Inlägg
189
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
1547
Medlemskap
2024
Hej alla kvinnor i klubben, här skrivs lite dåligt på denna sidan, eller kan vi allt , tror inte det. Mest aktiva är vissa av oss på chattet ku. Hoppas fler söker sej dit, man kan lära känna varandra o sedan kanske ses ute på vägarna. Vi har väl alltid något gemensamt, inte bara recept, men visst det är kul det me. MVH Cina:yes:
 
F

F.d. 1539

Guest
Sv: visa oss mer tjejer

På första sidan en bit ner i spalten till vänster finns länken till chatten. Tryck där så blir du slussad till chatten. De flesta är där efter kl. 19.00.

Lycka till!
Camilla
 
F

F.d. 1406

Guest
Sv: visa oss mer tjejer

Halloj..
Jadu. .. nu e vi en "brud" till här.. för nu har jag köpt mig en husbil, så ska väll va tusan om man inte ska kunna komma ut o campa lite.. . men e ju massa trubbel me bilen som ja på nåt sätt måste finna lösning på först.. hmm.. ibland.. bara ibland skulle man haft en karl hehehe...
 
F

F.d. 15719

Guest
Sv: visa oss mer tjejer

Tur-bruden

du är på rätt ställe för att få hjälp med bilen, både skriftliga råd och glada tillrop här på sidan men även mer handfasta åtgärder (det där lät inte riktigt bra - eller:wink:) när du träffar medlemmar/kamrater i klubben ute i verkligheten.

Minns mina egna år som den ensamma mamman med halvtaskiga bilar - men har som tur är en brorsa som är mekaniker, han har räddat mig många gånger.

Just nu håller den evigt älskade maken på att fixa det sista jag klagat om i vår lilla pärla - hallmöbeln kommer äntligen på plats. Najs!!!!!

Vi har semester, men jag har jobb att göra så det blev ingen resa den här helgen, återkommer med dagboken om en liten vecka eller så .....

/elisabeth

PS. Lycka till på turen bruden!
 
Toppen