• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vill ha råd

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Inlägg
3.568
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023
Sv: Vill ha råd

Ted Turner, ansvarig konstruktör för den berömda Twin-motorn hos Triumph, gjorde även annan samhällsnytta. På planen bakom fabriken, där man provkörde motorcyklarna, uppfann han oljegruset.
Calle
 
F

F.d. 7569

Guest
Sv: Vill ha råd

Får passa på att skriva så länge jag kan. Har för första gången blivit refuserad i en annan tråd http://www.husbilsklubben.se/forums/t32196/ av en något övernitisk webbare, men nån gång ska va' den första (och kanske sista).

//Roger
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55288

Guest
Sv: Vill ha råd

Dom kanske gör som jag, planerar. Måste ju kolla kvasten mm. Och är man sedan fastbunden vid spisen (grevens fru) så tar det tid att ta sig loss. Är på jakt efter en svart katt att låna, brukar att lösa sig. Alltså, Blåkulla grabbar, det är nåt ni aldrig kommer till! Det hjäper inte med en GPS heller!

Nu så mina häxvänner ses vi snart!

Jag gör som Eva, planerar, men inte för resa utan med vem kvasten får dansa med, har inte tid för resa denna påsk så kvasten får vara hemma, hittar nog nån som kan hålla den sällskap.:D
Ha det på blåkulla brukar alltid vara trevligt där eller hur?
Leena:cool:
 
F

F.d. 12156

Guest
Sv: Vill ha råd

Har någon sett till grevinnan:confused: snörena avklippta och kvasten borta vad ska jag göra , hur lagar man makaroner :confused::confused: e de enklast och beställa en ny kanske eller återvänder dom efter avklarad flygtur .....:confused:
 

Egil 84

HBK Medlem
Inlägg
388
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2024
Sv: Vill ha råd

Ta det lugnt ni som är av med "kärringarna" dom återvänder alltid.
Själv har jag alltid återkommit, gladare och mera upprymd än när
jag åkte. Kan bero på innehållet i kaffepannan.
I år blir det ingen kvastresa, åker med maken till Finland.

Glad Påsk på er alla ! Gunilla
 

paffw

HBK Medlem
Inlägg
899
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2025
Sv: Vill ha råd

I år blir det ingen kvastresa, åker med maken till Finland.

Glad Påsk på er alla ! Gunilla[/quote]

Hej
Ett bra beslut! Välkommen. Tack de samma
Ha de paffw
 
Senast ändrad:
F

F.d. 12300

Guest
Sv: Vill ha råd

Har någon sett till grevinnan:confused: snörena avklippta och kvasten borta vad ska jag göra , hur lagar man makaroner :confused::confused: e de enklast och beställa en ny kanske eller återvänder dom efter avklarad flygtur .....:confused:
Beställ en ny
 

Home-car

HBK Medlem
Inlägg
132
Kommun
Västerås
HBK-Nr
857
Medlemskap
2024
Sv: Vill ha råd

Hej!

Vad ska vi gräsänklingar, som är inne på den här tråden, göra då?

MVH

Home-car
 
Toppen