• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Valde rätt Husbilsklubb

sonyLT

HBK Medlem
Inlägg
172
Kommun
Motala
HBK-Nr
54
Medlemskap
2024
:santa-2-icon:Efter att ha kollat forum på olika Husbilsklubbar valde jag att bli medlem på
Husbilsklubben.se .
Jag gjorde rätt:santa-3-icon:
Inga påhopp och bråk som det finns i vissa klubbar.
Hoppas bara att klubben får många medlemmar
så att det går att förhandla fram rabatter på diesel mm.
GOD JUL önskar Sonny
 
Senast ändrad:

Kjell

HBK Medlem
Inlägg
1.000
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2024
Sv: Valde rätt Husbilsklubb

Det är så att vi är rätt allergiska mot bråk i den här klubben och det är väldigt trevligt att nu tillsammans med alla andra här bygga upp någonting positivt för oss.
Och det verkar som det är många som har saknat ett ställe som detta, där vi kan samlas och utbyta tips och erfarenheter med varandra under trevliga former.

Känn dig mycket välkommen och dra dig inte för att fråga om saker, det finns en enorm massa kunskaper om allt möjligt samlade hos medlemmarna.
Tips, reseberättelser, ställplatsinfo och glada tillrop tas emot med öppna armar, den här föreningen blir vad vi alla gör den till och grundsynen är och skall vara positiv.

God Jul!

:reindeer-icon:
 

Håkan J

HBK Medlem
Inlägg
4.270
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2024
Sv: Valde rätt Husbilsklubb

Håller helt med SonyLT.
Är sedan tidigare medlem på husvagnsforum som är ett mycket seriöst och bra forum. Men har kanske känt att det blir lite mycke husvagn och det får man väl säga är helt OK med tanke på namnet och antalet medlemmar som har husvagn.
Har under en längre tid tittat på andra klubbar och då kanske en speciel men inte tyckt att den passar mig.
Då dyker Husbilsklubben upp och det kändes helt rätt att efter några dagar som intresserad nu bli medlem.
Det här känns bra och jag tror på klubben.

Nu åter till planering för Kroatien 2007.

:santa-5-icon: God Jul på ER ALLA:santa-5-icon:
 
F

F.d. 4879

Guest
Sv: Valde rätt Husbilsklubb

Glöm inte att få rabbat även på bensinen, vi är nog några stycken som inte säger nej i så fall!
 
Toppen