Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
När vi startar upp det delprogram vi just nu jobbar med kommer du också att se de speciella funktioner som kommer att gälla för bl.a. Min Husbil, Renoveringsprojekt, Resmål, Våra husdjur mm.Förstår inte varför det ska vara en egen avdelning - varför kan det inte finnas som en del av forumet? Gäller även "Husbilsdoktorn"... Då får man ju allt i samma flöde, istället för att behöva ge sig in och leta olika "avdelningar".
På årsmötet den 12 maj i Kristinehamn informerade jag mötesdeltagarna om en del projekt som är på gång.
Detta är några av de projekt som HBK Projektgrupp och HBK Webb arbetar med.
- GDPR, Dataskyddsförordningen. Allt är förberett för att starta denna funktion vilket kommer att ske inom någon eller några dagar. Du kommer att svara Ja eller Nej till Husbilsklubbens sätt att hantera de data som finns registrerade om dig.
- Husbilsplatser. Ett stort projekt som omfattar våra mer än 4.300 husbilsplatser och att presentera dessa på ett enkelt och informativt sätt. En väl utvecklad sökfunktion kommer att göra det lätt att hitta den plats du söker. Arbete pågår med detta projekt och metoden för att presentera husbilsplatserna är inte fastställd.
- Medlemsförmåner. Vi kommer att göra om denna del helt, inventera samtliga erbjudanden och komplettera med erbjudanden. Allt för att vi skall ha aktuella och intressanta förmåner för våra medlemmar.
- Webbutik. Målsättningen är att vi skall ha ett attraktivt sortiment med vår logga Husbilsklubben.se
- Min Husbil. I vårt gamla forum fanns en sektion med Min husbil. När vi flyttade över alla data till vårt nya forum tog vi även med denna sektion men den visas inte i nuläget. Målsättningen är att kunna starta denna funktion inom kort.
Vissa är högaktuella medan andra har lägre prioritet.