• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vårtecken

MiRe

HBK Medlem
Inlägg
2.334
Kommun
Klippan
HBK-Nr
18511
Medlemskap
2025
Idag mötte jag ett säkert vårtecken på E4an i höjd med Brahe hus på väg norrut . Dom så kallade stensättarna eller byggare .Från GB .. Hoppas att folk har fått upp ögonen för dessa hantverkare o inte anlitar dom. Tyvärr är det alltid någon godtrogen som trillar dit....... .... //Mikael
 

ThomasA

HBK Medlem
Inlägg
4.195
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
15030
Medlemskap
2024
Segt i år, men våren kommer säkert. Det finns små "individer" som trotsar kylan. Denne lille krokus står nu alldeles ensam i vår rabatt.
 

Bilagor

  • IMG_2239 (redigerad).JPG
    IMG_2239 (redigerad).JPG
    2,3 MB · Visningar: 15

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Fy attan vilka tråkiga vårnyheter. Här hemma lyser solen från klarblå himmel (visserligen bara +3 grader men ändå åt rätt håll. Inne har jag tulpaner på bordet & imorgon åker sommardäcken på.
 
Senast ändrad:
S

Sören-6830

Guest
Fy attan vilka tråkiga vårnyheter. Här hemma lyser solen från klarblå himmel (visserligen bara +3 grader men ändå åt rätt håll. Inne har jag tulpaner på bordet & imorgon åker sommardäcken på.
Håll dig borta från Skåne bara, bor längst söderut och här har vi fått ganska mycket snö i natt. Den starka vinden gör inte saken bättre, vägarna är ganska besvärliga på många ställen.
 
Toppen