• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Utloggas

sörema

HBK Medlem
Inlägg
14
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
9377
Medlemskap
2025
jag blir alltid utloggad fast jag har tryckt att vara kvar vid nästa tillfälle. Hur gör jag så inloggningen blir kvar ??
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.251
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Har du ställt in datorn på att inte spara cokies? Sparas inte cokies så vet inte datorn vad du har för inloggningsuppgifter och därmed måste du logga in igen.
 

Batstepappan

HBK Medlem
Inlägg
149
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
20295
Medlemskap
2024
Det händer mig också, fast inte varje gång. Nu plötsligt händer det efter att ha funkat bra tidigare. Ibland funkar det och ibland måste jag logga in igen.
Vad gör jag för fel.
Ipad air
 
4

4 JO

Guest
Om du inte loggar in oftare än 30 dagar så kommer också kakan som lagrar inloggningen lokalt på datorn att bli ogiltig och du måste ange dina uppgifter igen.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Det händer mig också, fast inte varje gång. Nu plötsligt händer det efter att ha funkat bra tidigare. Ibland funkar det och ibland måste jag logga in igen.
Vad gör jag för fel.
Ipad air
Konstigt nog kan det skilja på vilken iPad man använder trots att inställningarna är desamma!
 
Toppen