• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ullared

F

F.d. 11514

Guest
Hej!
Min mans dotter Ylva fyllde 40 i höstas då fick hon i present av mig en Husbilshelg i Ullared.
Vi åkte i fredags Ylva, vår dotter Åsa (22) och Jag. Vi har haft jättekul med massor av shopping god mat och prat. Vi körde från Gislaved i fredags eftermiddag sä vi hann med att shoppa några timmar innan stängning. Vi checkade in på Ullareds campimping, Jag fixade en god middag med mat och vin. Lördagen shoppade vi vidare i lugn och ro och vände hemmåt igen vid tretiden, glada och nöjda med alla fynd. En toppenhelg som nu ska bli tradition!
Siv:):):):):)
 

Ingmarie & Bernt

HBK Medlem
Inlägg
320
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
1634
Medlemskap
2024
Sv: Ullared

Låter trevligt, roligt att det finns flera än jag o min syster som vågar ta husbilen och köra iväg utan gubbe.
// Ingmarie:yes::yes:
 
F

F.d. 3581

Guest
Sv: Ullared

Bra, idé Ingmarie..

Plötsligt kom jag att tänka på Povel Ramel och gräsänklingsblues....
Vet inte riktigt varför
Dag
 
F

F.d. 18317

Guest
Sv: Ullared

Hej Vad trevligt att ni vågar åka själva, vist är det kul att åka ut helt själv utan våra kära män, men är det inte svårt att parkera bilen, jag tror inte jag skulle klara det, jag kör annars bilen själv så det är inga problem för mig, har ni back kamera eller klarar ni er utan den, jag har ingen kamera bak, en som undrar bara........
 
Toppen