• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Trasig fäste för slangar till kökskranen. (Burstner)

F

F.d. 57370

Guest
Nya problem, denna gång med slanganslutningarna till kökskranen. På den vita "brickan" under packningarna så har fästena som kläms fast spruckit med lossnade ledningar som följd, på firman jag kikade hos vela de sälja en helt ny kran för att åtgärda detta, är det så jäkligt eller går det att hitta enbart denna detalj någon stans? Det är en 2011 Burstner Argos 660.
 

Bilagor

  • hbil.jpg
    hbil.jpg
    540,2 KB · Visningar: 99

lennart44

HBK Medlem
Inlägg
114
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
15308
Medlemskap
2024
Jag har hela livet arbetat med bättre fritidsbåtar och då är kvalitetsnivån avsevärt högre än vad som gäller med husbilar. Allt med vatten är rena leksaker o till viss del gäller det även med el.
Det är väl så sytt ingenting får kosta o allt ska vara snabbt att montera.
 
F

F.d. 57370

Guest
Jag har hela livet arbetat med bättre fritidsbåtar och då är kvalitetsnivån avsevärt högre än vad som gäller med husbilar. Allt med vatten är rena leksaker o till viss del gäller det även med el.
Det är väl så sytt ingenting får kosta o allt ska vara snabbt att montera.

Jo man börjar bli less på allt racklar.
 
Toppen