• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Trådar jag inte följer

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.176
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sama här, det var faktiskt rätt bra med att kunna "sålla bort" trådar som inte alls gav någon mening i tillvaron. Hoppas vi kan få tillbaka den funktion för vem och varför vill man "se" allt som droppar in.

allt.jpg
 
F

F.d. 14324

Guest
Björn, kan du utveckla det lite mer specifikt?
Som jag ser det så kan man redan göra de saker du önskar, men jag kanske missförstår önskemålen (it happens)

Gilla, check.
Följa, tråd, forum, medlemmar, check.
Sluta följa, man kan sluta följa det man valt att följa, check.
Men man kan inte dölja trådar eller forum, det går inte.

Mvh jocke
 

Laika 730

HBK Medlem
Inlägg
160
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
6048
Medlemskap
2024
Björn, kan du utveckla det lite mer specifikt?
Som jag ser det så kan man redan göra de saker du önskar, men jag kanske missförstår önskemålen (it happens)

Gilla, check.
Följa, tråd, forum, medlemmar, check.
Sluta följa, man kan sluta följa det man valt att följa, check.
Men man kan inte dölja trådar eller forum, det går inte.

Mvh jocke

Det var just att dölja trådar som frågan handlade om. Men det går tydligen inte att ordna
/Laika 730
 

Lena & Björn

HBK Medlem
Inlägg
1.608
Kommun
Kungsbacka/Lefkas
HBK-Nr
14101
Medlemskap
2024
”Men man kan inte dölja trådar eller forum, det går inte.”

Jag vill gärna följa allt nytt o gammalt som dyker upp. Men det finns några trådar som jag tidigare kunde filtrera bort, det verkar inte gå nu.

Så jag ville bara framföra önskemålet.
 

J Peter

HBK Medlem
Inlägg
290
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
19600
Medlemskap
2024
Finns det någon funktion som gör att jag kan dölja vissa trådar?
Om inte, går den att skapa?

Jag ansluter mig till dem som gärna skulle vilja ha en funktion, som gör att vissa trådar inte alls kommer upp i mitt flöde. Det var väl det som i gamla Forumet kallades för "ignorera tråd" eller något liknande. Visst, man kan ta upp de trådarna och s a s "läsa dem" och på så sätt försvinner de, men endast de enskilda inlägget; inte hela tråden. Själv har jag fixat till en "ren" sida på Forum/olästa och vill gärna ha den så. Då skulle en funktion som Laika 370, Marianne & Ranko och Björn & Lena med flera efterfrågar vara ett plus. Så ginge det att skapa en sådan skulle det uppskattas.

// J Peter
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Det var i vB en tabell hvor en kunne markere de forum som skulle med I Oläste listen. Tilsvarende kunne en markere at en ikke ville ha med enkelte tråder.
 
Toppen