Tack till

Tråd startad i 'Under Markisen' av Eva & Hasse 9, 5 December 2018.

1. Eva & Hasse 9

Eva & Hasse 9 HBK Medlem

Kommun:
    Mark
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    9
    Los Suecos som är oss behjälplig med våra olika problem i Spanien.Du är guld värd.
    Vi hör av oss om och när vi kommer ner.Stor kram till dej Tommy hälsa frun.
    Hälsar Hasse Eva

2. Los Suecos

Los Suecos HBK Medlem

Kommun:
    Gävle - Altea
    Hemsida:
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    3853
    Tack snälla, nu blev jag generad....

Eva och Hasse ni saknade här nere. Carola följer din blogg och håller mig informerad om var ni finns och Hasses rehab.

Hörde förresten att ni köpt nya glasögon i Sverige. Ni hade troligen sparat ett antal Euros om ni gjort köpen här nere. Har hjälpt flera som handlat på SpecSaver i Benidorm och som berättat att det varit bra mycket billigare än i Sverige.

Självklart hjälper jag gärna klubbkamrater när ni besöker Spanien, det är ingen uppoffring, tvärtom bara trevligt.

Efter att ha arbetat i det här landet i över 25 år, så har jag självklart lärt mig kulturen, vägarna genom byråkratin, språket och fått kontakter, som i sin tur har ännu flera kontakter.

Det gäller alla HBK'are, behöver ni tips, råd eller hamnat i en situation där ni behöver hjälp så är ni välkomna att kontakta mig här på Forumet, via mail eller ring mig så skall jag försöka hjälpa till.

...... så fort jag ser en svensk husbil här nere så kollar jag om det finns en HBK-dekal, finns den så blir min dag gjord. :)

Än en gång tack för det fina radera och som sagt, det är bara trevligt att få hjälpa till och nu ser vi fram emot att snart få se här i Spanien igen. Välkomna!

Tommy Dynér
    Svensk mobil: 0709 316366

Senast ändrad: 6 December 2018
    tony o nette, Lasse-125, Faran och 48 andra gillar detta.
  3. Åsa o Hasse

Åsa o Hasse HBK Medlem

Kommun:
    Helsingborg
    Medlemskap:
    2021
    HBK-Nr:
    17594
    Låter intressant! När vi kommer så långt på resan så hör vi av oss!

Los Suecos och Eva & Hasse 9 gillar detta.
  4. Kaj o Gisela.p

Kaj o Gisela.p HBK Medlem

Kommun:
    Varberg
    Medlemskap:
    2029
    HBK-Nr:
    7379
    Tommy och Carola är klippor. Man får assistans både i Spanien och i Gävletrakten dit vår son flyttat. :)
    Sedan när det gäller glasögon Du får bättre pris i Spanien än i Portugal. Lägger sedan in en Ranko bild :)

33.jpg

RiRos, smålänningen, EVTOAK och 13 andra gillar detta.
  5. Eva & Hasse 9

Eva & Hasse 9 HBK Medlem

Kommun:
    Mark
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    9
    Vi kommer när Hasse har bytt höften vilket vi hoppas sker snart
    Kram på er

Tommy-59, Los Suecos och Nizze gillar detta.

Husbilsklubben.se använder egna och tredjeparts cookies för att förbättra din användarupplevelse.