• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Täcklock diskho

Chippen

HBK Medlem
Inlägg
1.982
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2024
Sv: Täcklock diskho

Skulle vara intressant att veta vad som gör att vissa väljer att inte bli medlem!
Jag tycker det är bra att man kan testa och se om man vill vara med i klubben, efter 10 inlägg borde man uppnått den testperioden.

Klubben kanske skulle stänga ute betydligt fler trådar så inte vissa fortsätter väljer att vara icke betalande medlem.
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.256
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Täcklock diskho

Ett bra sätt att minska medlemstillströmningen är att försämra möjligheten för Intresserade att skriva och läsa i de öppna forumen. Detta har historien visat och klubben skulle aldrig blivit så stor som den är idag om vi inte haft dessa generösa regler. För några år sedan beslutades på årsmöte att begränsa antalet inlägg som Intresserade kunde skriva från obegränsat till nuvarande nivå på 300 inlägg.

Betänk också hur mycket användbara information som Intresserade bidragit med under åren.

Därmed vore det tacknämligt om tråden kunde få återgå till sitt ursprungliga ämne, nämligen lock över diskhon.
 

Klasseman

HBK Medlem
Inlägg
2
Kommun
Sigtuna
HBK-Nr
35927
Medlemskap
2024
Sv: Täcklock diskho

Den här brickan (Snudda från Ikea) funkar bra och kostar inte multum, jag skruvade bort snurrfunktionen, och den sidan använder vi som skärbräda & serveringsbricka och ovansidan som täcklock över diskhon. Jag borrade ett hål i ena kanten för att enkelt kunna lyfta upp den, med lite olja för skärbrädor i trä så håller den sig fin.


//Tommy
Tack för tipset, såg att Ikea säljer den fortfarande, dock är priset 99:- nu
 
Toppen