• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Spørsmål, Zoegas Kaffe Spania.

Gork

HBK Medlem
Inlägg
98
Kommun
Norge
HBK-Nr
25396
Medlemskap
2024
Selv om jeg er Norsk så synes jeg at Sverige har bedre kaffe. :) Min favorit er Zoegas Presso eller Skånerost.
Er i Spania nå, å her har jeg ikke funnet god kaffe.
Så mitt spørsmål er følgende..
Er det noen som skal kjøre til Spania i nær framtid som har mulighet til å ta med Zoegas kaffe? :)
Jeg betaler selvsagt forskudd via bankoverføring.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Gork, vi har Zoega’s kaffe här i Altea och kan avvara några paket.

Men det finns också att köpa uppe i den ”norska” staden Alfaz del Pi. Där finns en stor supermarket, Costa Blanca, som jag sett har Zoega i sitt stora sortiment av utländska produkter.

Där finns även Pinnekjøtt, Gudbrandsdalsost, Lompe och Läfsa.

TommyD
 

Gork

HBK Medlem
Inlägg
98
Kommun
Norge
HBK-Nr
25396
Medlemskap
2024
Jeg kjørte fra Vest Norge. Vurderte å kjøre via Sverige kun for å få kjøpt kaffe. Desverre så var det dårlig føre over fjellet så jeg kjørte kysten og tok båt fra Kristiansand. Syntes det ble litt for langt å kjøre innom sverige da..
 

Gork

HBK Medlem
Inlägg
98
Kommun
Norge
HBK-Nr
25396
Medlemskap
2024
Tommy. La ikke merke til ditt svar..
Takk for tilbud. Jeg befinner meg på San Fulgencio for tiden. Den butikken du nevner. Har du noen adresse til hvor den finnes ? Må vel ta en kjøretur etter helg. :yes:
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Tommy. La ikke merke til ditt svar..
Takk for tilbud. Jeg befinner meg på San Fulgencio for tiden. Den butikken du nevner. Har du noen adresse til hvor den finnes ? Må vel ta en kjøretur etter helg. :yes:

Ok, ni befinner söder om Alicante och Costa Blanca har även en butik där nere, som är närmare för er. Butiken finns söder om Torrevieja. Adress: Nazaríes 5 (Avd. California)
IBC International Business Center – Orihuela Costa.

Det är en mindre affär än huvudbutiken som finns här uppe och jag känner inte till om man har Zoega i sitt sortiment.

Butiken här har adressen: Cami del la Mar 30, Alfaz del Pi.

Hemsida: Supermercado Costablanca SL

Om det bara gäller 3-4 paket och ni vill göra en trevlig utflykt, så är ni välkomna till Altea och köpa några paket som vi har och kan avvara.

Mig når du på spansk telefon: 616 367459, mailen; t.dyner@hotmail.com

TommyD

Tillägg:
Ser nu att Jojje samtidigt gav tips på ytterligare ett alternativ, det verkar m.a.o. som Zoega har ett bra och täckande distributionsnät i Spanien..... undrar om de själva vet det.
 
Senast ändrad:

Gork

HBK Medlem
Inlägg
98
Kommun
Norge
HBK-Nr
25396
Medlemskap
2024
Takker så mye. Jojje og Tommy.. Da er det håp om å finne kaffe her.. Det er bra.. :)
Etter å ha brukt Zoegas en stund så smakte den norske Friele kaffe bare vann..
Madammen liker og Zoegas bedre enn Friele.. :)
 

Gork

HBK Medlem
Inlägg
98
Kommun
Norge
HBK-Nr
25396
Medlemskap
2024
Ser at det enkleste for meg er å ta bussen til Torrevieja. Busstasjon er ca 400m fra Scandinavian Center. :)
 

Gork

HBK Medlem
Inlägg
98
Kommun
Norge
HBK-Nr
25396
Medlemskap
2024
Oppdatering..
Jojje's tips var fulltreffer.. Der hadde de både Zoegas Skånerost og Presso.. Så nå er det problemet løst.
Zoegas kaffe er faktisk billigere her i Spania enn den er på den norske lavpriskjeden Europris.. :wideeyed:
 
Toppen