• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Singlar

Niels

FD HBK Medlem
Inlägg
29
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
4258
Medlemskap
2021
Hej jag är änkeman sedan den 19 november 2012 min fru och jag levde för husbilsåkandet så jag har inte alls lust att sluta med det nu. Så jag tänkte skriva in denna text på alla singeltrådar jag hittar på husbilsklubben och be er att skicka er emailadress till mig så ska jag försöka fixa någon träff till våren och kanske en facebookgrupp. uppge gärna vilken del av landet ni bor för att kunna lägga en träff på rimligt avstånd för alla? känner ni husbilsinglar/ änklingar/änkor hjälp gärna till och kopiera texten och meddela dom också. Mitt Namn är Niels Christensen mölndal Email 992721@bredband.net min facebookadress är http://www.facebook.com/skoubo56 Om någon av någon anledning skulle vara misstäksam så går det bra att googla mitt namn?
Ju fler man är desto roligare kan det vara!
 

Majzzan

HBK Medlem
Inlägg
1.138
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025
Sv: Singlar

Hej!

Vad kul att du vill "ta tag" i det. Har pratats om singelträff många gånger men alltid runnit ut i sanden.
Min livskamrat gick bort för några år sedan. Vi drömde om husbil, men just då var husvagn mest praktiskt pg av stora hundar bla. Gjorde slag i saken själv för 2 år sedan och ångrar mig inte en sekund. Både kvarvarande hunden o jag stortrivs.

Bor visserligen allra längst ner i syd, men har inget emot att rulla ett antal mil för en trevlig träff. Den resesträckan tjänar jag ändå in när jag skall ner till sydeuropa ;) :D

På startsidan i vänsterspalten, om du scrollar ner lite ser du en lista med "träffar på gång" där kan du lägga in singelträffen när du kommit lite längre i planeringen.
 

Hqhusbil

HBK Medlem
Inlägg
325
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
5263
Medlemskap
2024
Sv: Singlar

Håller med Majzzan. Ett bra initiativ av dig.
Är också änkling sen 2 år men vill fortsätta att åka husbil. Har inte kommit iväg på några HBK träffar ännu men har anmält mig till årsmötet i Borlänge. Vi kan kanske träffas där?
Jag bor i Järfälla utanför Stockholm så det är lite spridning på singlar.
 

Niels

FD HBK Medlem
Inlägg
29
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
4258
Medlemskap
2021
Sv: Singlar

Kan du skicka din email till min emailadress adressen finns i det jag skrivit så skickar jag mail senare i år ang tid och plats?
 

brittan

HBK Medlem
Inlägg
116
Kommun
Lund
HBK-Nr
3942
Medlemskap
2025
Sv: Singlar

Hej på er!

Gör en anmälning till våran buggträff som jag" Brittan "och " hakanth " ska hålla i Skåne. Att ni är singlar har ingen betydelse. Alla är lika välkomna. Detta kan vara ett sätt att lärs känna nya HBK medlemar.

Hälsningar Brittan :music-icon::spinny:
 
F

F.d. 55261

Guest
Sv: Singlar

Hej. Sitter tyvärr i samma båt. Min livskamrat avled 2011. Bodde nästan hela förra året i husbilen för att prova, men det blir tyvärr aldrig samma sak.Var på en del träffar, men man känner sig som 3:dje hjulet. Tycker din ide' är hur bra som helst. Frågan är bara om du orkar med. Kommer gärna. Bor i Nyköping. Hälsningar Janne
 

Niels

FD HBK Medlem
Inlägg
29
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
4258
Medlemskap
2021
Sv: Singlar

Skicka gärna din mailadress via min riktiga mailadress den finns i texten på uppropet jag sparar den och skickar mail till dig när det har kommit in fler namn jag vill gärna ha allas mail. Ps:7personer har redan anmält intresse hjälp gärna till att sprida detta?
 

Niels

FD HBK Medlem
Inlägg
29
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
4258
Medlemskap
2021
Sv: Singlar

Jag har lyckats slarva bort din mailadress är du snäll och skickar den igen?
 

Niels

FD HBK Medlem
Inlägg
29
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
4258
Medlemskap
2021
Sv: Singlar

Vi är nu 8 st intresserade av en träff till våren vi lär väl bli fler dom flesta kanske inte är inne på klubbsidorna på vintern.geografiskt sträcker det sig från Stockholm till ystad några frågor: när ställer ni på era bilar? ska första träffen vara en ställplats eller en camping (om väderleken är dålig så kan det vara bra att kunna gå in någonstans?) lite frågor men bli nu inte arga om det inte blir som ni föreslår! god fortsättning och glöm inte att sprida till andra singlar ? ? Niels Christensen
 

görank

FD HBK Medlem
Inlägg
265
Kommun
Klippan
HBK-Nr
5340
Medlemskap
2023
Sv: Singlar

Det skulle vara trevligt att möta andra singlar på en träff. Tänk på att en hel del singlar är utomlands på vintern. Själv kommer jag hem första veckan i maj. Hoppas att det inte är försent för jag är intresserad.!
Hälsningar Göran
 
F

F.d. 6497

Guest
Sv: Singlar

Hej jag är änkeman sedan den 19 november 2012 min fru och jag levde för husbilsåkandet så jag har inte alls lust att sluta med det nu. Så jag tänkte skriva in denna text på alla singeltrådar jag hittar på husbilsklubben och be er att skicka er emailadress till mig så ska jag försöka fixa någon träff till våren och kanske en facebookgrupp. uppge gärna vilken del av landet ni bor för att kunna lägga en träff på rimligt avstånd för alla? känner ni husbilsinglar/ änklingar/änkor hjälp gärna till och kopiera texten och meddela dom också. Mitt Namn är Niels Christensen mölndal Email 992721@bredband.net min facebookadress är http://www.facebook.com/skoubo56 Om någon av någon anledning skulle vara misstäksam så går det bra att googla mitt namn?
Ju fler man är desto roligare kan det vara!
Hej!
Jag blev också ensam när min make avled januari 2012, har varit ute och åkt lite förra sommaren, men det är inte så kul själv, tack för att du tagit tag i detta med singelträffar, det låter trevligt, jag bor i Oskarshamn Mitt namn är Ewa-Lotte Iveby
 

Niels

FD HBK Medlem
Inlägg
29
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
4258
Medlemskap
2021
Sv: Singlar

Min epostadress ligger i texten är du snäll och skickar ett mail dit så får jag din epost och kommer så småningom att föreslå en träff?
 
F

F.d. 25181

Guest
Sv: Singlar

Hej Niels,
Trevligt du skriver. Om det blir en singelträff i maj - glöm inte bort mig. Jag har jättetråkigt nu när jag är ensam. Längtar ut i min husbil som nu sticker upp ur snödrivorna utanför fönstret.
Hälsningar
Lena
 

Lars

HBK Medlem
Inlägg
107
Kommun
Klippan
HBK-Nr
100
Medlemskap
2024
Sv: Singlar

Hej Niels . Hoppas du fick mitt mail HBK 100 Lars , för jag är också intreserad av en träff
 

Niels

FD HBK Medlem
Inlägg
29
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
4258
Medlemskap
2021
Sv: Singlar

Ja jag har din mail jag skulle kunna tänka mig en rätt tidig träff när ställer du på bilen?
 
F

F.d. 25580

Guest
Sv: Singlar

Hei, och tack før initiativet til träff før oss singlar!
Det är inte rolig at alltid åka ensam. Jag var i Tyskland i høstas och kollade Mosel- och Rhindalen och allt som finns at njuta där. Det hadde varit mycket roligare om man kunne delat med nogon.
Førlåt mitt svenska; ursâkten âr att jag er norsk!!! ..føra detta lärare i høgstadiet --- i Norge. Numera bor jag i Tøreboda vid Gøta Kanal.

Hør av dig när det är dax att träffas, snälla!
Jag ställer på bilen i april !

Hälsningar från:
Svein-Erik Moen, medl nr. 11931
født 1945
mailadress: svein3erik@gmail.no
 
Toppen