• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Simvastatin och biverkningar

angan

HBK Medlem
Inlägg
962
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
785
Medlemskap
2024
Sv: Simvastatin och biverkningar

Angan, se upp med abstinensen
så det inte blir nåt mackel!
Kanske bäst att prata med farbror doktorn,
så det inte blir nåt mackel.
Här är som prövat har och då
blev det verkligt mackel
Så vad du gör
tänk dig för!

Jappe

Kan inte vara så farligt att testa ett par veckor... eller ???

Om det sker någon förändring i muskelvärk eller trötthet ska jag kolla med vårdcentralen om man kan få nåt annat...

Ingen i min släkt har haft nån hjärtåkomma mer än i hög ålder och då var det kärlkramp. Ingen har avlidit i hjärtinfarkt eller har drabbats av detta tillstånd. Inte stroke heller...
 

angan

HBK Medlem
Inlägg
962
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
785
Medlemskap
2024
Sv: Simvastatin och biverkningar

Ingen läkare har varit intresserad av hur jag mår sen 2003 och än lever jag :)

... men dom förnyar recept varje år à 40 kr gången !!
 
F

F.d. 6057

Guest
Sv: Simvastatin och biverkningar

Förmodligen kommer många av er säga att jag inte fattar och förstår era problem, dels för att era doktorer har sagt sitt.och dels era egna uppfattningar om Hälsopreparat, det tar jag, men har själv en skada i nacken och rygg efter en bilolycka, har knaprat det ena efter det andra enligt läkares inrådan, bl a pronaxen och paraflex comp, mm, mm, har aldrig blivit någon skillnad av dessa medeciner, men nu är det så att frugan driver en hälsokost butik och jag började använda dessa natur preparat med en enorm skillnad redan efter ett par dagar, så kolla efter allternativa läkemedel hos närmaste hälsokostbutik. dessutom så är vanliga läkemedel oftast syntetiska och dessa bryte ner bl a lever och njurar. ett Tips mot värk Prova FORTODOL garanterat den bästa värktabletten på marknaden. och endast naturliga ämnen. och det bästa av allt inga biverkningar.
 

angan

HBK Medlem
Inlägg
962
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
785
Medlemskap
2024
Sv: Simvastatin och biverkningar

Fortodol ligger redan i DOSETTEN :)

En om dan.. ryggvärken som jag dragits med sen jag fick ett elakt ryggskott för 15 år sedan försvann inte man vart faktiskt bättre.

Det här kan bli en tråd för mansproblem ... :wink:
 
Toppen