• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

SHL

F

F.d. 52994

Guest
Sv: SHL

Bara nu Luleå vaknar till liv så att Skellefteå får sig en omgång. :msn_weird::msn_laugh:
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.476
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: SHL

Brynäs har 8 ordinare på skadelistan, det var inte kul att se typ Färjestad kasta in sin första femma mot våra juniorer, blev ju kattens lek med råttan än värre blir det väl när Saik står för motståndet.

Tur det är långt kvar på säsongen

Extra Extra: Brynäs har värvat ny målvakt ska visst väga upp alla skador på utespelarna
:D:D:mad:
 

lillian och reidar

HBK Medlem
Inlägg
831
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024
Sv: SHL

Bara nu Luleå vaknar till liv så att Skellefteå får sig en omgång. :msn_weird::msn_laugh:
Nej det skulle vara synd om Bert han tog ju till tårarna mot Modo och Anders Forsberg.:wub:2179
Men mina 2 lag kommer FBK Och Frölunda.
Ja man kan hålla på 2 lag Jag det ena och frun det andra men båda lagen kommer från Sveriges framsida.:music-icon:
 
Senast ändrad:
T

Teddi

Guest
Sv: SHL

sverige lutar reidar,,från öster till väster,,från väster till öster,,

då måste detta betyda att FBK hamnar i botten:p

ja dealar med din fru!!:D:D
 

MatsJ

FD HBK Medlem
Inlägg
1.512
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14089
Medlemskap
2021
Sv: SHL

Lakers förlorade i sedvanlig ordning första perioden igår, för sjätte matchen i rad. Men årets upplaga av Växjö-laget viker inte ner sig, är bara lite trögstartade. 16-0 i skott i tredje perioden när de väl trampat igång är inte bara imponerande, det är utklassning. :D
 
Toppen