• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Radiosändare/mottagare

F

F.d. 3753

Guest
Sv: Radiosändare/mottagare

Oavsett vilken apparat du väljer skall du inte gjöra om mitt misstag. Sätt inte på apparaten i VOXläge! Jag gick runt i två dagar på årsmötet utan att fatta att alla hörde vad jag gjorde! Bortgjord för alltid!!!! Men jag bjuder på min egen oförmåga och försöker lära mig hur PMR fungerar. Jag tror på systemet och att det kan bli ett tillskott för oss i HBK.

Det viktigaste är att du inte sätter den i VOXläge!!

Hälsningar från en som skäms!

Sven-Åke (ensam)
Din malör har ingenting med vårat beslut att göra Bonzo!
Om vi ska hårddra det hela så var väl det den enda positiva händelsen på PMR-fronten.;)
 
F

F.d. 3581

Guest
Sv: Radiosändare/mottagare

Citat: När jag går ut med hunden så tar jag ofta med mig den ena apparaten medan den andra ligger påslagen på köksbordet och vi har kontakt hela tiden trots att rundan är ca 3km och att det är mycket skog och kuperat. slut citat.

Varför vill man ha kommunikation med köksbordet när man går ut med hunden?

Jappe

Du kanske har en hanhund och då vill han förmodligen ha kontakt med bordet hemma som är av tik. (nä, den var väl inte rolig)

ds
 
Toppen