• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Portabel skrivare

D

Deleted member 11118

Guest
Någon som kan rekommendera någon liten portabel skrivare, hustrun skall ibland jobba när vi är i Spanien och ibland när vi är iväg med husbilen. Hemma har vi en skrivare men den är för stor att ta med.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Själv köpte jag en HP deskjet 3720 för ett par månader sedan, just för att den var så liten. Man säger att det är världens minsta all-in-one-skrivare.

Världens minsta All-in-One-skrivare

Den har fungerat helt ok, tills i onsdags när den dog och lämnades för garantiarbete/byte.

Det betyder självklart inte att skrivaren är skräp, det var nog bara otur med vår printer. HP brukar ha bra grejer.

Ja, mindre lär du inte hitta....

TommyD
 
4

4 JO

Guest
Håller med @Los Suecos , HP är bra grejer.
Eftersom min husbil även är mitt kontor så kör jag med två skrivare.
HP DeskJet 2620 med skanner. Trots att jag använder skrivare relativt regelbundet så har det svarta bläcket en förmåga att torka men det kan nog ha att göra med att jag förvarar i utrymmet under soffan och när man kör värme så kan det kanske bli en aning varmt där den står.
Använder också en HP LaserJet Pro MFP M15W som är en svart/vit laserskrivare. Där finns det ingen risk att det är något som torkar.
Är du bara ute efter en skrivare så är den senare mindre än den förra.
 

ArneF

HBK Medlem
Inlägg
75
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
14141
Medlemskap
2024
Sedan många år använder jag en Canon Pixma iP100, som skriver ut text och bilder väldigt fint i A4-format. Måtten är 32x19x6 cm och den använder bara två patroner, en färg och en svart.
 
F

Fd.16159

Guest
Använder en Canon Pixma ip110 trådlöst. Ger bra utskrifter och fotobilder. Dock är det små bläckpatroner och finns bara på ett fåtal försäljningsställe. När man ska byta wifi anslutning är det nära nervsammanbrott eller transport till återvinningen.
Vid ett köp idag hade jag valt den Jack o Eva anger HP Office Jet 150 Mobile
Bosse
 
Toppen