• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

POIViewer

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: POIViewer

I jämförelse med iGO är ingen av dem bra och kostar en dessutom en del.
Tidigare använde jag Garmins Navigon en hel del men vet inte vad den kostar idag.
 

Lasseboy

HBK Medlem
Inlägg
1.417
Kommun
Borås
HBK-Nr
11736
Medlemskap
2024
Sv: POIViewer

Detta kommer upp hur jag än gör.
 

Bilagor

  • IMG_0104.PNG
    IMG_0104.PNG
    58,8 KB · Visningar: 7

ERIKPER

FD HBK Medlem
Inlägg
544
Kommun
Finspång
HBK-Nr
9272
Medlemskap
2022
Sv: POIViewer

Knarrevik. I ditt exempel med BordAtlas förmodar jag att man måste vara prenumerant eller betalat på annat sätt för att komma åt filen.
ERIKPER
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: POIViewer

Knarrevik. I ditt exempel med BordAtlas förmodar jag att man måste vara prenumerant eller betalat på annat sätt för att komma åt filen.
ERIKPER

Nej, inte för kmz-filen.
Öppna inte mobilversionen, tryck på avbryt så öppnas websidan.
 
Senast ändrad:

Leffe M

HBK Medlem
Inlägg
487
Kommun
Malmö
HBK-Nr
15414
Medlemskap
2024
Knarrevik Hur får man fram kartan överblicksbild av intressepunkter när jag trycker på places så kommer det bara fram massa namn på olika platser välger jag mapp så kommer kartan fram där den ligger men hur få översiktskartan (har bara apple maps o bing maps på paddan

Mvh Leffe
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Är inte säker på frågan men places innehåller alla dina valda poifiler
1A69BAB4-54D9-45E7-846C-17C0C0520B84.png

Och när du markerar vilka intressepunkter du vill se får du upp den zoombara kartan med alla punkter. Antalet anger hur många platser som finns under varje siffra. Under varje plats finns mängder av information men det vet du säkert redan.
DA6E262B-2541-498F-8F2E-13F3115B41AD.png
 
F

F.d. 22252

Guest
Tack Knarrevik nu har jag instalerat UAV Forecast den var mycket bättre än min default väderapp som följde med luren. Sen har man ju något att skylla på om man inte vill ge sej ut och flyga. Den appen skulle man haft förr då hade man ju sluppit att åka till fältet och släpa ut allt och montera och lagom när man skulle starta så kom det en skur eller så blåste det bra mycket mer på fältet än vad man trodde.
 

Leffe M

HBK Medlem
Inlägg
487
Kommun
Malmö
HBK-Nr
15414
Medlemskap
2024
Toppen