• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret i Skandinavien

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Ser ut som Norrland, Norrbotten och har det inte varit en skogsbrand där nere?

Kanske efter den stora skogsbranden i Bodträskfors för ett tiotal år sedan.

TommyD
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Tack, det blev ganska enkelt eftersom vi tack och lov inte är vana att se sådana konsekvenser efter naturkatastrofer i Sverige.

Något helt annat.

8E04CEB6-EEC3-49ED-8504-1E7AFD88A20C.jpeg

Var finner man denna idyll?

TommyD
 

Ironhawk

HBK Medlem
Inlägg
423
Kommun
Gävle
HBK-Nr
17920
Medlemskap
2024
Nu tror jag vi är i stort sett på hemmaplan. Det där ser ut som Oslättfors kyrka. Har dock aldrig sett den från det hållet, men det kan inte finnas alltför många små kyrkor som ligger på en udde precis vid strandkanten.

//Peter
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Det krävdes en Gävlebo, för visst är det kyrkan i Oslättfors som jag fotograferade på midsommardagen förra året.

Det är vackert i Oslättfors, ett besök rekommenderas och avsedd plats för fricamping finns. Omnämnt i vår ställplats lista här på Forumet.

Peter, du tar oss vidare...

TommyD
 

Ironhawk

HBK Medlem
Inlägg
423
Kommun
Gävle
HBK-Nr
17920
Medlemskap
2024
20180217_144250.jpg Hmmm.... Hur sjutton laddar man upp bilder i det nya forumet?
Jag lyckades av en ren slump förra gången, men nu händer ingenting hur jag än gör.

Jag klickar på "Ladda upp en fil/bild" här nedanför, klickar på "Välj fil" i dialogrutan som poppar upp och väljer den fil jag vill ladda upp. Ser en liten animation uppe i högra hörnet några sekunder (filen laddas upp), men sen händer inget mer.
Hur får jag in den uppladdade bilden i inlägget?

//Peter
 
Senast redigerad av en moderator:

Ironhawk

HBK Medlem
Inlägg
423
Kommun
Gävle
HBK-Nr
17920
Medlemskap
2024
Hmm... Bilden kom visst med iallafall. Men man ser den inte medan man skriver inlägget. Inte heller ser man den i förhandsvisningen. Skumt.
Bilden visar iallafall en plats i närheten av den förra bilden. Många skridskoåkare i farten.

//Peter
 
Toppen